• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کاظم پور خفاجی، عضو جدا شده از فرقه رجوی

 فرقه رجوی کم‌ترین حق آزادی برای زنان عضو قائل نبود

  • کد خبر : 36252
  • 01 نوامبر 2022 - 11:38

عضو جدا شده از فرقه رجوی گفت:  فرقه رجوی کم ترین حق آزادی برای زنان عضو قائل نبود و علاوه بر تحمیل حجاب اجباری برایشان، آن ها را از تماس با خانواده خود نیز محروم کرده بود.
به گزارش فراق، کاظم پور خفاجی که مدت ۱۷ سال تحت اسارت این فرقه بود طی گفت و گویی با مرکز انجمن نجات خوزستان با اشاره به چگونگی آشنایی خود با این تشکیلات اظهار داشت: به دنبال شروع جنگ و تجاوز نظامی عراق به خاک میهن همانند دیگر جوانان وطن برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی وطن و کرامت و ناموس هموطنان به جبهه های جنگ شتافتم که مدتی بعد به اسارت نیروهای عراقی در آمدم.

وی ادامه داد: پس از چند سال اسارت در اردوگاههای صدام، فرقه مجاهدین خلق که با کمبود شدید نیرو مواجه بود ضمن درخواست از صدام و برای تامین نیروی انسانی ماشین نظامی اش که ارتشی کوچک در دل ارتش صدام بود به اردوگاه آمدند و ضمن دادن وعده های انتخاب آزاد بازگشت به ایران و یا پناهندگی در یک کشور اروپایی ما را فریب دادند و به پادگان اشرف بردند.

پور خفاجی افزود: در آن سالها شرایط اردوگاههای عراقی طوری بود که زندانبانان خیلی اذیت می کردند و بخصوص برخوردشان با من که عرب زبان بودم مضاعف بود و توقع همکاری بر علیه دیگر اسرا و مصاحبه بر علیه ایران را داشتند که برای من قابل قبول نبود. این وعده های سران فرقه من را فریب داد و از موضع اعتماد به حرف هایشان، به آنها پیوستم. ولی به محض ورود به پادگان اشرف دقیقا برخلاف تمامی وعده هایشان عمل کردند و راه هرگونه خروج را بستند.

عضو جدا شده از فرقه رجوی در پایان گفت: جالب اینجاست که همین فرقه با این ماهیت ضد آزادی و دهه ها خیانت در حق مردم ایران و به اسارت کشاندن اعضایش، از آزادی مردم ایران صحبت می کند و در قضایای اخیر تلاش کردند که مطالبات به حق مردم را به خشونت و اغتشاش بکشانند. همه ما می دانیم که سرانشان به دروغ دم از آزادی مردم ایران می زنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36252