• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

مریم رجوی چرا به دست و پای رژیم صهیونیستی افتاد؟ / درب زندان «اشرف۳» را باز کنید

  • کد خبر : 36040
  • 16 اکتبر 2022 - 12:46

رجوی سال‌ها با اشک تمساح ریختن برای مردم فلسطین و با به دست گرفتن بلندگوی انسانیت و مظلومیت، مردم جهان را فریب داد.

به گزارش فراق، مصطفی بهشتی، نجات یافته از فرقه رجوی در یادداشتی نوشت: وی در سایت‌ها و رسانه‌های خود از مظلومیت مردم قهرمان فلسطین گفت، از نام یاسر عرفات، سوء استفاده رذیلانه کرد تا خودش را در بین مردم فلسطین و مردم مسلمان جهان مظلوم نشان بدهد و مدافع مردم فلسطین باشد اما طی این چند روز با توجه به وقایع و اعتراضات در ایران رجوی با زانو زدن در مقابل اسرائیل، ضد بشر بودن سازمان خودش را نشان داد.

او از یک سو با سوء استفاده از نام کشته شده ها در ایران و در فلسطین می خواست در مقابل اسرائیل برای خودش جایگاهی درست کند اما زهی خیال باطل، زیرا هم مردم ایران و هم مردم جهان می دانند که سازمان مجاهدین مدافع خون ریزی و تروریسم در جهان است و هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارد.

حال این که به دست و پای اسرائیل در این شرایط افتاده نشان از این است که این فرقه می خواهد اسرائیل را به جان ایران و مردم ایران بیاندازد.

رجوی نیاز نیست اشک تمساح برای مردم فلسطین و مردم ایران و کشته شده ها در روزهای اخیر بریزد بلکه بهتر است به فکر خانواده های چشم انتظار اعضای خود در اشرف ۳ باشد که سال ها آنها را دریغ از یک تماس و دیدار منع نموده، پدران و مادرانی که چشم انتظار دیدار فرزندانشان چشم از جهان گشودند.

حالا باید از مریم رجوی پرسید راستی برای کی و برای چه اشک تمساح می ریزی. بهتر است به جای این کارها درب زندان «اشرف۳» را باز کنید تا خانواده ها بتوانند فرزندانشان را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36040

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»