• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
بررسی پشت پرده تجمعات خارج از کشور علیه ایران

«حامد اسماعیلیون» در دام یک یهودیِ رجوی‌پرست / «کاتلر» لابی‌گر صهیونیست‌ها در کانادا و از مدافعان خروج فرقه رجوی از لیست تروریستی

  • کد خبر : 36002
  • 12 اکتبر 2022 - 10:20

پشت کنش‌های ایران ستیزانه حامد اسماعیلیون یک یهودی از نوع حامی فرقه تروریستی رجوی ایستاده است.

به گزارش فراق، در روزهای گذشته، در برخی شهرهای اروپایی و آمریکایی تجمعاتی در حمایت از اغتشاشات و ناآرامی های داخل ایران شکل گرفت که به اذعان رسانه های معاند، سازماندهی این تجمعات به دعوت و تشویق حامد اسماعیلیون انجام شده است. اما با بررسی دقیق تر، دست فرقه منفور رجوی و عناصر صهیونیست را در این سازماندهی بیشتر خواهیم دید.

پشت کنش‌های ایران ستیزانه حامد اسماعیلیون طبق معمول یک یهودی از نوع صهیونیست ایستاده است. ایروین کاتلر لابی‌گر صهیونیست‌ها، مدیر سازمان رائول والنبرگ، وزیر سابق دادگستری کانادا (۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶)، مشاور بنیاد اتحاد علیه ایران هسته ای و از عوامل اصلی خارج شدن فرقه رجوی از لیست تروریستی است. حامیان مالی او میلیاردهای جنگ طلبی مثل شلدون ادلسون و توماس کاپلان ایستاده اند.

دختر ایروین کاتلر، میخال کاتلر نیز در حاشیه مذاکرات اتمی ایران و ۱+۵ در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز در گفتگویی با رسانه های آمریکایی خواهان برقراری منطقه پرواز ممنوع در ایران شده بود. این اظهارنظر دختر کاتلر که از حزب موشه یعلون (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۵) است نیز در کنار حامد اسماعیلیون ایستاده است و به طراحی علیه جمهوری اسلامی میپردازد.

اروین کاتلر همچنین در سال ۲۰۱۲ کمپینی برای فرقه تروریستی رجوی به راه انداخت و آنها را با این منطق که «برای اسرائیل خطری ندارند» از لیست تروریستی آمریکا خارج کرد و همچنان یکی از لابی های قدرتمند آنها بشمار می‌رود. حمایت های همه جانبه کاتلر از رجوی، از اشرف و پاریس تا آلبانی و حالا کف خیابان های ایران نیز ادامه دارد.

همسر کاتلر، آریل کاتلر، یک زن یهودی صهیونیست با سوابق سیاسی خاص است که بعد از ازدواج با کاتلر عازم کانادا شد. او پس از چند سال اقامت در کانادا، مراسم رسمی بزرگداشت روز «استقلال» رژیم صهیونیستی را در کانادا بنیان گذاشت.

با جسجویی دقیق تر میتوان رد پای خانواده ی صهیونیست کاتلر را در کنار سایر عناصر ضدانقلاب خارج نشین نیز یافت. مریم معمارصادقی، مدیر موسسه جنگ طلب توانا و صاحب نظریه «حمله نظامی به ایران، مقدمه برقراری صلح» نیز با کاتلر ارتباط نزدیکی دارد.

پروژه شاپرک شجری زاده و کمپین چهارشنبه های سفید و مسیح علینژاد نیز با حمایت لابی صهیونیستی به نمایندگی کاتلر به فرهنگ ایرانی حمله کرد. در نشست ها و سخنرانی های اعضای این کمپین میتوان تصاویر کاتلر را نیز پیدا کرد.

ایروین کاتلر و لابی صهیونیستی حتی جاسوس های بازداشت شده خود در داخل کشورمان را نیز تنها نگذاشتند و برای همسر کاووس سیدامامی نیز وکیل فرستادند؛ وکیل خانواده سیدامامی نیز کسی نبود جز ایروین کاتلر. ایروین کاتلر، وکالت خانواده مریم ممبینی، شهروند ایرانی کانادایی که پس از خودکشی همسرش کاووس سیدامامی در زندان اوین از خروج از ایران منع شده بود، را بر عهده گرفت.

پریسا اقبالیان همسر حامد اسماعیلیون و ری‌را اسماعیلیون فرزند وی از قربانیان سانحه سقوط هواپیمای پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین هستند. از آن زمان، حامد اسماعیلیون دست به اقدامات ایران ستیزانه علیه مردم ایران و جمهوری اسلامی کرده است.

با این بررسی ها، آیا برخی ایرانیان خارج از کشور هنوز هم می خواهند در کنار وطن فروش‌های پست فطرت و صهیونیست ها قرار گیرند و تحریم ملت ایران را گدایی کنند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36002