• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
روایت «مصطفی بهشتی» از نصب دوربین‌های مداربسته در توالت‌های «اشرف3»

این لامپ واسه چی توی دستشویی نصب شده؟

  • کد خبر : 35533
  • 24 آگوست 2022 - 10:41

مصطفی بهشتی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار مطلبی، از ماجرای نصب دوربین‌های مدار بسته در دستشویی‌های اشرف روایت کرد.

به  گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در روایت این نجات یافته پرتلاش که مدت کوتاهی است طعم شیرین آزادی را در آلبانی می‌چشد، آمده است:

«یک روز ساعت ۱۰ صبح از اتاق کار به ساختمان استراحت رفتم، وارد توالت شدم و یک لحظه چشمم به بالای سرم افتاد و دیدم یک لامپ نصب شده که وسط آن یک لکه سیاهی است. شک کردم، لامپ روشن بود. به اتاق اینترنت برگشتم و توی اینترنت سرچ کردم، دیدم نوشته لامپ دوربین دار. سریع رفتم پیش یکی از بچه‌ها و اومدیم با هم اون لامپ رو دیدیم. رفتم به مسئولم گفتم، برادر … این لامپ واسه چی توی دستشویی نصب شده، هیچی نگفت و سریع به اتاق فرمانده بالا مراجعه کرد.

چند دقیقه بعد نفر تأسیسات با مسئولین به توالت رفت و آن را برداشتند. روز بعد دوباره یکی از بچه ها گفت، میلاد از نفرات امنیت و بابای «رحمان منانی» آمده بودند و داشتند روی سقف کاذب توالت ها کار می کردند. یک شیء کوچک هم گذاشتند بالای آنجا. این موضوع بین همه نفرات پیچید و فهمیدیم دوربین نصب می کنند که ببینند کی با گوشی یا تبلت برای تماس به توالت ها می ره. بعد از چند روز مسئولین، نفراتی که تبلت داشتند را صدا و همه را جمع کردند. چند روز بعد برای آماده سازی مراسم عاشورا به خیابان کنار سالن زهره رفتیم. من و یکی از بچه ها که الان جداشده، کنار درخت نشسته بودیم. چشمم به لای درخت افتاد. گفتم فلانی این چیه لای درخته. گفت نمی دونم والله. بعد دیدیم عه، یک دوربین کوچک که با یک سیم هم رنگ درخت، نصب شده و خیابان را کنترل می‌کند. برای کنترل نفرات تمام «اشرف ۳» دوربین کار گذاشتند حتی داخل توالت ها، رذیلانه ترین کار ممکن فرقه رجوی.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35533