• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مگر می‌توان مانع تحقق وعده الهی مبنی بر رسوایی منافقین شد؟

  • کد خبر : 35388
  • 06 آگوست 2022 - 10:26

مقر اشرف ۳، بارانداز برانداز‌ها است. هرکسی با هرنقشه‌ای به این بارانداز و پیمانکار مراجعه یا با آن ارتباط بگیرد؛ خواه ناخواه در حال ارسال این سیگنال است که هرگز با مردم ایران، طریق مسالمت را در پیش نخواهد گرفت.

به گزارش فراق، سعید شهرابی فراهانی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل طی یادداشتی نوشت:

به فهرست زیر دقت کنید؛

– جان بولتون (عضو تیم امنیتی و سیاست خارجی ترامپ – مدعی جشن گرفتن سقوط جمهوری اسلامی در چهل سالگی آن)

– روی جولیانی (وکیل ترامپ)

– مایک پمپئو (وزیر خارجه ترامپ و عضو شاخص تیم ترور حاج‌قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس و شهدای بامداد خونین بغداد)

– مایک پنس (معاون ترامپ و نفر دوم کاخ سفید در پروژه فشار حداکثری)

این‌ها افرادی هستند در سال‌های اخیر در نشست‌ها و محل استقرار فرقه رجوی حاضر شده‌اند. برای مهمانی و ایراد سخنرانی و دریافت پول؟ بله، ولی فقط این نیست.

پس از سقوط صدام، رجوی نیز رو به افول گذاشت. اما با فرصت‌طلبی صهیونیست‌ها؛ این مدعیان براندازی به پیمانکار ویژه امنیتی موساد و سپس سیا [پس از خروج از فهرست تروریستی وزارت خارجه آمریکا] در امور ضدایران و در فاز‌های مختلف تبدیل شده‌اند. البته شریک عربی محور عبری-غربی را نیز نباید از قلم انداخت.

مقر اشرف ۳، بارانداز برانداز‌ها است. هر کسی، با هر خطی، به هر وسیله‌ای، با هر نقشه‌ای به این بارانداز و پیمانکار مراجعه یا با آن ارتباط بگیرد؛ خواه ناخواه در حال ارسال این سیگنال است که هرگز با مردم ایران، طریق مسالمت را در پیش نخواهد گرفت.

البته کمپ فرقه خبیث رجوی علاوه بر اینکه کلونی براندازان ناکام آرزو به‌دل مانده است؛ از همان ابتدا پاتوق اصحاب تزویر هم بوده است.

کسانی که اعم از کارفرما، آمر، عامل، پیک و … به آنجا تردد یا ارتباط دارند، غیظ و کینه خود نسبت به ایران و ایرانی را در پشت نقاب و لعاب پنهان می‌کنند.

بدیهی است آنکه خرج فرقه پلید رجوی را می‌دهد، به‌عنوان کارفرما برایش شرح وظایف و ماموریت نیز تعریف می‌کند اما مگر می‌توان مانع تحقق وعده الهی مبنی بر رسوایی منافقین شد؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35388