• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فرزند حمید نوری در همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم:

تشکل‌های دانشجویی جنایات فرقه رجوی را برای مسؤولین خارجی تبیین کنند

  • کد خبر : 35375
  • 04 آگوست 2022 - 11:30

فرزند حمید نوری گفت: تشکل‌های دانشجویی می‌توانند با برگزاری تجمعات، جمع آوری امضاء و تبیین جنایات فرقه رجوی برای مسوولین خارجی مثلا سفرای اروپایی در تهران به احقاق حقوق پدرم کمک کنند.

به گزارش فراق، مجید نوری، فرزند حمید نوری که پدرش طی یک دادگاه فرمایشی و با فشار فرقه رجوی در کشور سوئد به حبس ابد محکوم شده در حاشیه همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم که به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه رازی برگزار شد طی یک گفتگوی تصویری گفت: بازداشت پدرم با تبانی دادگاه سوئد و فرقه تروریستی رجوی صورت گرفت و ادله بازداشت کنندگان نیز بسیار غیر منطقی و کاملاً مغرضانه بوده است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ادعا‌های مطرح شده در خصوص مسوولیت پدرش بیان کرد: پدر بنده از ابتدای دهه هفتاد دیگر مسوولیت دولتی نداشته و فضاسازی صورت گرفته در خصوص نقش او در اعدام فرقه رجوی کاملاً بی اساس است. هرچند بنده دست هرکسی را که یک نفر از فرقه را مجازات کرده باشد هم می‌بوسم، اما دادگاه سوئد در خصوص نقش پدر من در این مورد دروغ می‌گوید.

نوری در پاسخ به نقش تشکل‌های دانشجویی در پیگیری حقوق پدرش بیان کرد: دنیای امروز دنیای تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است. دنیا دیگر دنیای حاکمیت‌ها نیست خصوصا در کشوری مانند سوئد که به شدت سازمان‌های مردم نهاد در آن اثرگذارند. تشکل‌ها خصوصاً تشکل‌های دانشجویی می‌توانند با برگزاری تجمعات، جمع آوری امضاء و تبیین جنایات فرقه رجوی برای مسوولین خارجی مثلا سفرای اروپایی در تهران به احقاق حقوق پدرم کمک کنند.

وی در خصوص وضعیت پدرش در زندان گفت: پدرم به مدت ۳۰ ماه در انفرادی و در یک سلول تقریباً ۶ متری به سر می‌برد و برای کسی که ۶۱ سال سن دارد، تحمل این شرایط واقعا سخت است. علاوه بر این، مزدوران رجوی پشت در دادگاه‌ها می‌ایستادند و شعار می‌دادند. پدرم به خاطر سنش از عینک استفاده می‌کند و بار‌ها و بار‌ها درخواست چشم پزشکی کرد، ولی این حق را که کمترین حق یک زندانی است را از او دریغ کردند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35375

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی