• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

جزئیات بیشتر از مرگ دلخراش پدر ۴ فرزند در مقر فرقه رجوی / بازماندگان کارگر ۶۴ ساله خواستار رسیدگی کامل به پرونده شدند / آیا فرقه رجوی زیر تیغ عدالت آلبانی می‌رود؟ + فیلم

  • کد خبر : 35120
  • 12 جولای 2022 - 13:25

مرگ تکان دهنده کارگری در مقر فرقه رجوی بازتاب گسترده‌ای نزد افکار عمومی و رسانه‌های گروهی داشته است.

به گزارش فراق، در گزارش رسانه ملی «دورس لاژم» در مورد حادثه مرگ دلخراش «شعبان جنی» که جامعه آلبانی را تکان داد، آمده است:
شعبان جنی ۶۴ ساله، ساکن سوکت منطقه دورس، هنگام جمع‌آوری زباله با دستگاه نظافت در کمپ مجاهدین خلق، جان خود را از دست داده است. این حادثه دردناک که ظهر روز شنبه به وقوع پیوست جامعه سوکتی را تکان داد. در تشریح جزئیات روز حادثه آمده است: شعبان جنی که پدر چهار فرزند است مانند هر روز در حال حمل زباله‌های شهری از داخل اردوگاه مجاهدین در «مانز» بود که در محل کار از ناحیه دست به داخل خودروی مکانیزه کشیده شد و در نتیجه جان خود را از دست داد. گزارش پلیس آلبانی هم تایید کرده که این شهروند بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخته است.

خانواده این مرد ۶۴ ساله در حالی در غم از دست دادن دلخراش پدر چهار فرزند عزادار هستند که نامبرده آخرین سال های کار خود را سپری می کرد.

گفته شده اعضای خانواده این کارگر خواستار رسیدگی کامل به ماجرا و اجرای عدالت برای سرپرست خانواده خود هستند.

این حادثه اگرچه در آخر هفته رخ داد، اما پلیس دورس امروز با انتشار این خبر در تمامی رسانه های ملی و محلی، آن را گزارش کرده است.
همچنین اعلام شده گروه تحقیقاتی به دستور دادسرا برای روشن شدن کامل شرایط این حادثه به کار خود ادامه می‌دهد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سیستم قضایی آلبانی می تواند به صورت مستقل وارد این دادرسی شده و فرقه جنایت پیشه رجوی را زیر تیغ عدالت خود ببرد؟ موضوعی که دیگر مربوط به مسائل داخلی فرقه نمی‌شود و این بار افکار عمومی و جامعه آلبانی شاکیان اصلی آن هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35120

نوشته های مشابه