• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

جزییات برگزاری دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور در تهران

  • کد خبر : 3495
  • 18 آگوست 2015 - 10:15

جزییات برگزاری دومین کنگره بین‌المللی

۱۷ هزار شهید ترور در تهران

81639883-6508213

دبیر دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور ، اعلام کرد : کنگره بین المللی ۱۷ هزار شهید ترور، در تاریخ نهم و دهم شهریورماه در تهران برگزار می‌شود .

محمدجواد هاشمی‌نژاد ، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )، با بیان این که در این کنگره بین المللی ۵۰ شخصیت علمی و متفکر در این حوزه از قاره های مختلف جهان حضور دارند ، به پشتوانه علمی این کنگره اشاره و تصریح کرد: در این راستا تاکنون چندین نشست با موضوع ترور با حضور اساتید حقوق بین الملل و علوم سیاسی از دانشگاه های مختلف در دانشگاه های کشور برگزار کردیم .

وی با بیان این که هدف اصلی برگزاری این همایش تبیین ابعاد این جنایت در سطح داخلی و بین المللی است ، ادامه داد : برای این کنگره به مانند کنگره قبلی که حدود دو سال پیش در سطح داخلی برگزار شد ، مقالات خوب و فراوانی در مورد تروریسم از سوی اندیشمندان و متفکران این حوزه ، ارسال شده است.

دبیرکل کانون هابیلیان با بیان این که مقالات ارسال شده برای این کنگره از داخل و خارج از کشور است ، تاکید کرد : مقالات برتر در این حوزه در کنگره ارائه خواهند شد و قطعا این کنگره می تواند زمینه مناسبی برای پرداختن به این موضوع و انجام اقدامات حقوقی در سطح بین المللی برای پیگیری های جنایت های انجام شده در این چارچوب باشد .

محمدجواد هاشمی نژاد همچنین از حضور و سخنرانی تعدادی از مسئولان عالی رتبه کشورمان در این همایش خبر داد .

به گزارش ایسنا ،دومین کنگره بین‌المللی ۱۷هزار شهید ترور با پیام «ایران قربانی تروریسم» برگزار می‌شود و تعدادی از سفرای خارجی و نمایندگی از سازمان ملل و برخی مجامع دیگر به منظور انتقال پیام این کنگره ، در کنگره حضور خواهند داشت.

لینک منبع: خبر گزاری ایسنا

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3495

نوشته های مشابه