• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

جهان خبردار نشد چه بر سر نگون بختان زندان «اشرف» آوردند

  • کد خبر : 34913
  • 25 ژوئن 2022 - 10:24

بسیاری از افرادی که طی سال های اخیر توانستند خودشان را از فرقه رجوی نجات دهند متاسفانه از شر کابوس‌های این فرقه رها نمی‌شوند.

به گزارش فراق، آنها در حالی که بخش عمده‌ای از زندگی و جوانی خود را از دست دادند، حتی برای اینکه از شر کابوس ها و رنج هایی که در طی سالیان کشیدند راحت شوند، نمی توانند خاطرات و حقایق تلخی که بر آنان گذشته را بازگو کنند و بی درنگ از طرف فرقه انگ مزدوری می خورند.

 باید اینجا به طور واقعی این جمله را گفت که جهان خبر دار نشد چه بر سر نگون بختان در کمپ های مخوف رجوی آوردند.

بعضا افراد را آن قدر مچاله و مغزشویی نمودند که وقتی جدا می شوند تا سال ها جرئت ندارند لب بگشایند و بگویند چه بر سر آنان آورده اند. نمی توانند حتی یاریگر سایر جوانان و مردم شوند که گرفتار این فرقه وحشی نشوند.

به دلیل سال‌ها مغزشویی و تابو کردن نام ایران و کشور خویش متاسفانه بسیاری از جداشدگان را از نزدیک شدن به خاک وطن و حتی خانواده شان می هراسانند. تمام حرف ها و اعمال رجوی و فرقه اش سر تا پا دروغ است. آنان شبانه روز در حال آموزش وطن فروشی و دوری از اصل و نسب به اعضا هستند تا بردگانی بسازند که تا زمان مرگ هم  نتوانند یادی از کشور، خاک و وطن خویش نمایند و حتی نوع دوستی و کمک به سایر هموطنان را هم به فراموشی بسپارند. همان وطن و افرادی که روزی عهد کرده بودند برای آنان جان خویش را هم بدهند.

 این بلایی است که فرقه جنایتکار رجوی بر سربخشی از انسان های نگون بخت آورد که کم تجربه بودند و زندگی و خانواده شان را رجوی خائن خدانشناس برباد داد.

 انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34913