• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

این است دموکراسی رجوی‌ها؛ حمله وحشیانه به سمت خبرنگاران مستقل + فیلم

  • کد خبر : 34737
  • 11 ژوئن 2022 - 13:36

مزدوران و سگ های ولگرد رجوی با حمله به تیم خبرنگاران تیم خبری پرس‌تی‌وی که در حال تهیه گزارش از نمایشگاه جنایات این گروه در استکهلم پایتخت سوئد بودند، شعار دموکراسی این فرقه را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، ماجرا این گونه آغاز شد که به دنبال صدور حکم دادگاه سوئدی در پرونده واهی و غیر حقوقی حمید نوری، روز پنج شنبه جمعی از قربانیان ترورهای این فرقه در مقابل ساختمان این دادگاه نمایشی در استکهلم سوئد، نمایشگاهی از تصاویر و اسناد جنایات فجیع گروهک تروریستی منافقین در ایران را برگزار کردند.

علی‌رغم اینکه این نمایشگاه با هماهنگی نهادهای مسئول در سوئد و با مجوز رسمی برگزار شده بود، عده‌ای از سگ های ولگرد و مزدوران رجوی با حضور روبروی دادگاه حمید نوری، تلاش کردند با حمله به این نمایشگاه آثار جنایت‌های داعش گونه فرقه خود را از بین ببرند.

فرقه رجوی با انتشار اطلاعیه‌هایی از عناصر خود، خواسته بود با حضور در مقابل دادگاه حمید نوری از برگزاری این نمایشگاه ممانعت به عمل آورند.

در جریان حمله به این نمایشگاه، مزدوران رجوی خبرنگار و تصویربردار شبکه بین المللی پرس تی وی را هم که برای پوشش نمایشگاه در صحنه حاضر شده بودند مورد ضرب و شتم قرار دادند.

شدت اقدامات غیرقانونی رجوی ها در برخورد با این نمایشگاه در حدی بوده که پلیس سوئد مجبور شده برای حفظ نظم در آن منطقه، تعداد زیادی نیرو را به اطراف این نمایشگاه اعزام کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34737

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!