• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نیروهای نگون بخت برای جشن مسخره حماقت آماده می‌شوند

  • کد خبر : 34706
  • 11 ژوئن 2022 - 13:06

همه ساله سران فرقه تروریستی رجوی و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی این گروهک فرقه گرا از ماهها قبل خود را برای برگزاری شوی مسخره و تکراری سال‌روز ترور و خشونت آماده می‌کنند.

به گزارش فراق، آن ها برای این مراسم مسخره و راه اندازی سورچرانی مفصل حسابی پخت و پز نموده و نیروهای خودشان را برای جمع آوری سیاهی لشکر به کمپ های پناهندگی در کشور های اروپایی گسیل می کنند تا  آنجا که امکان دارد تعداد هرچه بیشتری از پناهندگان را با وعده های پوشالی و دروغین دادن کیس پناهندگی و سفر و سیر و سیاحت به‌ مراسم مسخره خود بکشانند.

این مراسم مسخره که‌ با هزینه های کلان راه اندازی می شود قبلا در سالن ویلپنت پاریس برگزار می‌گردید ولی الان که چند سالی هست فعالیت های این گروه تروریستی در کشور فرانسه ممنوع گشته است مجبور شده‌اند در اسارتگاه کشور آلبانی تحت عنوان اشرف سه این مراسم را به صورت ویدئو کنفرانس و کال کنفرانس برگزار نمایند. از آنجائی که در این مراسم مسخره و شوی تبلیغاتی هیچ ایرانی آزاده‌ای شرکت نمی‌کند سران فرقه رجوی مجبورند نیروهای نگون‌بخت سازمان را از ماه‌ها قبل بسیج کرده و راهی کمپ های پناهندگی در کشورهای اروپایی نمایند تا بلکه بتوانند تعدادی از پناهندگان را به مراسم تکراری خودشان بکشانند.

فرقه برای این منظور قبلا از پناهجویان ایرانی جدیدالورود، دانشجویان لهستانی، پناهجویان آفریقایی و آوارگان جنگ سوریه به عنوان هیزم برای گرم کردن تنور تبلیغاتی اش استفاده می‌کرد ولی این بار علاوه بر اینها قصد دارد از آوارگان اوکراینی هم سوءاستفاده های لازم را برای پیشبرد اهداف شوم و شیطانی خود نماید.

سران فرقه تروریستی رجوی برای پیشبرد اهداف شوم خود با خرج های هنگفت یک سری از نمایندگان یاغی پارلمان اروپا و تعدادی از بازنشستگان و ورشکستگان سیاسی از افراطی ترین و جنگ طلبان حزب جمهوری خواه آمریکا  نظیر جان بولتون و جولیانی شهردار سابق نیویورک و یا مایک پومپئو وزیر خارجه سابق دولت ترامپ را به این سورچرانی مفصل کشانده و بعد از اینکه حسابی شکم شان را با غذاهای رنگارنگی که توسط مریم عضدانلو پخته شده است سیر کردند با بلغور کردن حرف های دیکته شده از طرف سازمان این مراسم تکراری را گرم می کنند. فرقه تروریستی رجوی در ۳۰ خرداد سال شصت با اعلام مبارزه مسلحانه علیه انقلاب نوپای مردم ایران استراتژی ترور و خشونت خود را استارت زد که حاصل این استراتژی شکست خورده خشونت و ترور هزاران نفر از اعضای سازمان و کشته شدن ده ها هزار نفر از ایرانیان بی گناه بود. آن ها با وقاحت خاص این مراسم مسخره را جشن بزرگ مقاومت می نامند، واقعا باید گفت که مرزهای پررویی و بلاهت را درنوردیده اند. حالا سوال از مریم قجر عضدانلو اینجاست که شما تا کنون چه دستاوردی و پیشرفتی از این استراتژی شکست خورده و کشتی به گل نشسته و بزرگداشت سالروز ترور و خشونت داشته اید که همچنان همه ساله از ماهها قبل برای برگزاری اش تدارکات لازم را می بینید؟ مگر شما و گروه تروریستی تان با این استراتژی به غیر از ویرانی و کشتن سربازان ایرانی در جنگ ایران و عراق و غیر نظامیان در ایران مثل دست فروش و دکه دار و کارگر و معلم و کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق و به کشتن دادن نیروهای سازمان تحت عنوان عملیات سرنگونی و حفظ اشرف و حفظ اموال اشرف دستاورد دیگری هم داشته اید که همچنان بر این استراتژی ترور و خشونت اصرار ورزیده و همه ساله با هزینه های کلان گرامی اش داشته و آن را جشن بزرگ مقاومت می نامید؟ راستی اگر شما که به دروغ ادعا می کنید به عنوان اپوزیسیون و تنها آلترناتیو هستید چرا نمی توانید حتی یک ایرانی آزاده را به مراسم تکراری تان بکشانید و یا حتی یک شخصیت سیاسی ایرانی را به عنوان سخنران به مراسم تان بکشانید؟ راستی شما از این همه دروغ پردازی های تبلیغاتی و برگزاری مراسم مسخره و تکراری خسته نشده‌اید؟ البته تو و آن شوهر مفقودالاثر بهتر از هر کسی می دانید که برگزاری چنین مراسمی برای مصرف داخلی و سرکار گذاشتن نیروهای نگون‌بخت سازمان که در زندان اشرف سه در کشور آلبانی گرفتار هستند می باشد. شما مجبور هستید که چنین مراسمی را با خرج های هنگفت راه اندازی نمایید تا بدین وسیله صورت تان را با سیلی سرخ نگه داشته و چند صباحی بیشتر به عمر خوار و خفیف و خائنانه تان بیفزائید.

در پایان باید بگویم که همانطور که شما با ارتش به اصطلاح آزادی بخش تان و حمایت های همه جانبه صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و  سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور های اروپایی و آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان سعودی و کشاندن آوارگان سوریه و دانشجویان لهستانی و پناهجویان آفریقایی در گذشته راه به جایی نبرده اید، اکنون هم با اضافه کردن آوارگان اوکراینی به عنوان سیاهی لشکر به این مراسم مسخره و تکراری تان تحت عنوان جشن بزرگ مقاومت نه تنها هیچ دستاوردی نخواهید داشت بلکه بیشتر رسوا شده و با سرعت بیشتری به سمت دره سقوط و فروپاشی کامل تشکیلات پوسیده و قرون وسطایی تان پیش خواهید رفت.

بنابراین کشاندن آوارگان اوکراینی و اشک تمساح ریختن برای مردم اکراین، ایران و سوریه هیچ دردی از درد های لاعلاج تان را دوا نخواهد نمود.

یادداشت از: علی جهانی فرد 

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34706

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»