• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

موضع‌گیری گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران به مذاق رجوی‌ها خوش نیامد / غرب باید تحریم‌ها را بردارد

  • کد خبر : 34524
  • 24 می 2022 - 13:16

شورای دست ساز و بیکار فرقه رجوی باز به تولید اراجیفی پرداخت که برای ما جداشده ها تازگی ندارد. چون از ابتدای فعالیت فرقه این گونه موضع گیری های مسخره وجود داشته است و منطق رجوی این گونه است که هر کسی با ما نباشد بر ماست.

به گزارش فراق، هادی شبانی از مرکز انجمن نجات مازندران در این باره نوشت: شورای بی خاصیت آنها این بار سفر گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد به نام خانم آلنا دوهان به ایران را مورد حمله قرار دادند. در ابتدا باید دید که خانم دوهان در سفرش به ایران چه چیزی را بیان کرد که این گونه سران فرقه به آه و ناله پرداختند؟

آلنا دوهان، گزاشگر ویژه سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «غرب باید تحریم ها را بردارد و از کشورهای مختلف خواست که دارایی های این کشور را از بلوکه کردن خارج کنند. چون این تحریم ها به بخش های مختلف اقتصاد فشار زیادی وارد کرده و بر روی گروه های آسیب پذیر و سرپرستان خانواده تاثیر دارد و عدم صادرات کالا باعث تورم است و امنیت غذایی مردم به خطر می افتد و …»

این قسمت مهم صحبت های خانم دوهان در تهران بود و حالا چه شده که سران فرقه به سوزش افتاده و در اولین قدم برای اینکه چهره وی را خراب کنند عنوان می کنند که روابط او با ناقضان حقوق بشر شناخته شده است و گفتار وی را نفرت آور می دانند و … باید گفت کلماتی که فرقه رجوی در مورد خانم دوهان استفاده می کند شایسته خود مریم رجوی است چون ایشان گزارشگر یک نهاد جهانی است و توسط آنان به ایران آمده و اتفاقا روی واقعیت های موجود انگشت گذاشته است. ولی چرا مریم رجوی این گونه می سوزد و بر علیه این خانم اقدام به موضعگیری می کند؟

تفاوت مریم رجوی در این است که وی همچنان بر طبل تحریم های بیشتر علیه ایران می کوبد و از جناح های جنگ طلب و تروریست پرور می خواهد که فشار بیشتری بر مردم ایران وارد کنند. وی آن چنان در منجلاب خیانت و همکاری با غرب و اسرائیل فرو رفته که حاضر نیست کسی واقعیت های موجود در رابطه با تحریم ها بر مردم ایران را بشنود و هر کسی که این گونه موضعگیری کند باید مزدور و جیره خوار حکومتی نامیده شود همان کاری که از ابتدای تاسیس فرقه انجام می داد و اکنون هم سعی دارند با همان شیوه مسخره و کثیف افراد را بترسانند و تحت فشار قرار دهند.

کینه حیوانی مریم رجوی علیه مردم ایران تازگی ندارد و برای توجیه این کار سعی می کند سس به اصطلاح آزادی خواهی نیز به آن اضافه کند ولی ما و همه نفراتی که از آنان جدا شدیم می دانیم هر کسی با وی باشد انقلابی است و اگر علیه وی موضعگیری کند یک شبه تبدیل به مزدور می شود حتی اگر فرد مربوطه گزارشگر سازمان بین المللی حقوق بشر باشد.

باید برای مریم رجوی و شورای باسمه ای آن متاسف بود که دست و پای الکی می زند و در برابر گزارش نماینده یک نهاد بین المللی قطعاً راهی از پیش نمی برد. بنیاد تشکیلات فرقه رجوی روی فریبکاری و حقه بازی سوار است و اگر مریم رجوی ذره ای از این خط کوتاه بیاید دیگر از تشکیلاتش چیزی باقی نمی ماند. رجوی ها اولین کسانی هستند که از همان ابتدا دوست و مزدور غرب بودند و به اسم مبارزه با غرب همه را فریب داده و اکنون سر در آخور آنان، سعی می کنند برای خودشان شخصیتی بخرند. ولی غرب می داند گروهی مانند فرقه رجوی هیچ وقت قابل اعتماد نیست چون آنان هیچ اصول و پرنسیبی برای کار خود نداشته و هر روز خودشان را به شکلی در می آورند که مورد نیازشان باشد.

چه خوب که خانم آلنا دوهان واقعیت های موجود و اثرات تحریم های غرب را روی مردم ایران دیده و گزارش داده و این ضربه بزرگی به مریم رجوی و دار و دسته جنایتکارش می باشد و اطلاعیه شورای باسمه ای فرقه به خوبی نشان داد که همه اعضای آن مشتی خودفروخته و مزدور هستند که سودای قدرت چشمشان را کور کرده است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34524

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی