• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
درخواست مرتضی پورحسن، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی از نخست وزیر آلبانی

ویزای ورود به کشور آلبانی را صادر کنید

  • کد خبر : 34472
  • 21 می 2022 - 11:02

برادر یکی از اسیران فرقه رجوی با ارسال نامه ای از نخست وزیر آلبانی درخواست صدور ویزا برای ملاقات با برادرش کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه مرتضی پورحسن از انجمن نجات مرکز گیلان خطاب به «ادی راما» آمده است:

نخست وزیر محترم کشور آلبانی

با سلام و عرض احترام، خدمت شما عرض کنم بنده مرتضی پورحسن کویخی از خانواده های چشم انتظاری هستم که برادرم اسماعیل پورحسن کویخی در کشور شما در روستای «مانز» از منطقه دورس تیرانا نزد مجاهدین خلق به محوریت مریم رجوی محبوس است و امکان برقراری ارتباط با دنیای بیرون از جمله خانواده را ندارد.

مریم رجوی ادعا دارد که می خواهد با ایجاد تحولی، خود بر مسند حکومت ایران بنشیند ولیکن این ادعا در نزد ایرانیان امری است مضحک و خنده دارکه سرابی بیش نیست .

باید خدمت شما عرض کنم وقتی مریم رجوی اعضای خود را با فریب و نیرنگ مغزشویی می کند و اجازه نمی دهد با رای خویش تصمیماتی اتخاذ کنند که خود تمایل دارند، چگونه می خواهد ملت ۸۰ میلیونی ایران را کنترل و هدایت کند تا مسیر خوشبختی را آزادانه طی کنند؟

جناب نخست وزیر

خدمت شما احتراما تاکید می کنم که برادرم اسماعیل درحین خدمت مقدس سربازی برای دفاع از مملکت خود در حمله و هجوم خرابکارانه مشترک صدام و رجوی مورخه ۲۸ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه مهران به اسارت درآمد و مطلقا نگاه سیاسی نداشت و ندارد و همچنانکه عرض کردم نزدیک به ۳۵ سال است که بالاجبار و تحت شرایط جبری در کنترل مریم رجوی و تشکیلات ضد ایرانی وی به سر می برد که ازخانواده اش بی خبر است و این ظلمی است از جانب مریم رجوی که من و خانواده ام نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم .

لذا از شما به عنوان نخست وزیر کشور آلبانی عاجزانه درخواست دارم که به منظور دیدار نزدیک و بلاواسطه با برادرم، ویزای ورود به کشورتان را صادرکرده و ترتیب این امر مهم و انسانی را داده تا نام شما در تاریخ صدارت تان در موضع نخست وزیری به نیکی ثبت شود و همچنین از دعای خیر ما نیز برخوردار شوید.

جناب نخست وزیر

بالغ بر دو هزار اسیر دیگر وضعیت مشابه برادرم را دارند که در کنترل مریم رجوی در روستای مانز به سر می برند که خانواده هایشان درخواست ملاقات با آنان را دارند. امید است که با رای و دستور شما امکان ورود به کشورتان را پیدا نموده تا ما بعد سالیان انتظار و دوری، عزیزانمان را در آغوش بگیریم .

پیشاپیش قدردان زحمات انسانی و خیرخواهانه شما هستیم .

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34472