• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
ناصر رحیم اربابی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی:

ما را از نگرانی خلاص کن / امکان تماس تلفنی، خواسته تمام خانواده‌های اسیران فرقه رجوی + فیلم

  • کد خبر : 34400
  • 15 می 2022 - 10:31

ناصر رحیم اربابی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی در پیامی تصویری از برادرش خواست که با آنها تماسی بگیرد و خانواده اش را از نگرانی بیرون آورد.

 به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز گلستان، برادر احمد رحیم اربابی تاکنون بارها همراه با خانواده ها برای دیدار با برادرش به عراق و پادگان اشرف مراجعه کرده است و برخلاف تمامی زندان های دنیا با مخالفت شدید سران فرقه رجوی روبرو شده و نتوانسته برادر خود را حتی برای لحظاتی ملاقات نماید.
جدا کردن افراد از خانواده هایشان، یکی از شگردهایی است که سران فرقه ضد انسانی رجوی بر اعضاء نگون بخت خود اعمال کرده اند تا بدین صورت بتوانند فرد را از دنیای بیرون جدا سازند و بتوانند به راحتی ذهن او را درگیر مسائل خود کرده و به کارهایی که مایه دلخوشی سرکرده خائن فرقه است وادار نمایند.

درخواست خانواده احمد رحیم اربابی که تنها تماس و در صورت امکان ملاقات با او می باشد، نه تنها خواسته به حق این خانواده بلکه درخواست انسانی تمامی خانواده هایی است که فرزندان آنها در اسارتگاه فرقه رجوی طی سالیان گرفتار می باشند و متاسفانه نهادها و ارگانهای بین المللی مرتبط با آنها نظیر کمیساریای پناهندگان و نهاد حقوق بشر جهانی چشمان خود را بر روی این قضیه انسانی بسته اند و این درخواست انسانی و حقوق بشری خانواده ها را نادیده گرفته اند.

احمد رحیم اربابی از جمله افرادی بود که درگیر افکار غلط و پوچ سران فرقه مجاهدین خلق شد و بیش از چهل سال است که گرفتار فرقه رجوی بوده و نتوانسته با خانواده خود ارتباط برقرار نماید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34400