• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
تجمع اعتراضی خانواده‌های قربانیان ترورهای فرقه رجوی مقابل سفارت سوئد

دستگاه قضایی سوئد در دام تروریست‌ها + تصاویر

  • کد خبر : 34228
  • 27 آوریل 2022 - 14:24

تجمع اعتراضی خانواده‌های قربانیان ترورهای فرقه رجوی، صبح امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد.

به گزارش فراق، تجمع کنندگان شعار‌هایی از قبیل «اروپا، اروپا عدالت قضایی»، «مرگ بر نوکر امپریالیسم»، «ای سفیر سوئد، خجالت خجالت»، «اخراج منافقین حرف اصلی ما» را در این تجمع اعتراضی سر دادند.

تجمع کنندگان با پلاکارد‌هایی منقوش به «دستگاه قضایی سوئد در دام تروریست‌ها»، «سوئد مأمن امن برای تروریست‌ها»، «دستگاه قضایی سوئد پاسخ ۱۷۰۰۰ خانواده شهیدان را بدهد»، «زمان آزمون عدالت اروپا فرا رسیده است» خشم و انزجار خود نسبت به حمایت سوئد از فرقه تروریستی رجوی و سایر گروه‌های تروریستی مورد حمایت این کشور را نشان دادند.

در ادامه سخنران این تجمع اعتراضی، هشت جنایت فرقه رجوی از ابتدای انقلاب تاکنون نظیر «به شهادت رساندن ۱۷ هزار ایرانی»، «جاسوسی و حمله نظامی به جبهه‌های ایران»، «جاسوسی در تکنولوژی هسته‌ای ایران» و … را برشمرد و خواستار ملغی کردن دادگاه‌های فرمایشی این کشور در رسیدگی به پرونده‌های مورد ادعای تروریست‌ها و منافقین شد.

سخنران این تجمع اعتراضی همچنین تاکید کرد: تجمع امروز تجمعی نمادین است و اگر پاسخی به شیوه دموکراتیک و گفتمانی از سوی سفارت سوئد داده نشود، به شکل‌های مختلف و با گروه‌های مختلف و افراد گسترده‌تر این تجمع ادامه پیدا خواهد کرد.

به نوشته میزان، الله کرم در ادامه رو به ساختمان سفارت سوئد و خطاب به سفیر این سفارتخانه گفت: دولت سوئد به تروریست‌ها فرصت داده است. بدانید شما به یک عده جنایتکار فرصت و پایگاه داده‌اید.

در ادامه تجمع کنندگان به مدت ۵ دقیقه سکوت داشتند تا به نوعی مسئولان این سفارتخانه را ترغیب کنند، برای گفت و گو با تجمع کنندگان از سفارت خارج شوند که این اقدام نیز نتیجه‌ای در بر نداشت.

سخنران این تجمع اعتراضی در پایان مجددا بر این نکته تاکید کرد که ما خواستار ملغی شدن دادگاه‌های هستیم که به جنایتکاران ۱۷ هزار شهید ترور فرصت می‌دهد. همچنین ما خواستار ملغی شدن جلسه حمایت قضایی از فرقه رجوی هستیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34228

نوشته های مشابه