• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
روایت «علی اکرامی» از سرگذشت خود در فرقه رجوی در برنامه دعوت صدا و سیما

زبان پدران و مادرانی شدم که ۴۰ سال فرزندانشان را ندیدند / لحظات دلهره‌آور اکرامی هنگام بازگشت و جستجوی مادری که دیگر نبود / عشقی که رجوی سال‌ها روی آن خاک پاشیده بود زنده شد + فیلم

  • کد خبر : 34152
  • 26 آوریل 2022 - 12:40

علی اکرامی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی در برنامه ویژه شبکه یک سیما از سرگذشت تلخ خود روایت کرد.

به گزارش فراق، نویسنده کتاب «قصه ای ناتمام برای دخترم»، شامگاه دوشنبه در برنامه دعوت صدا و سیما با سخنانی بغض آلود اظهار داشت: در لحظه بازگشت به ایران در سال انتظار دنبال مادرم می گشتم اما او دیگر نبود، چرا که در انتظار من چشم از جهان فرو بسته بود.

وی افزود: پس از این ماجرا تصمیم گرفتم زبان حال مادرانی باشم که در شرایطی مثل مادر من چشمانشان در فراق فرزندانشان خشک شده است.

اکرامی که پس از بازگشت به ایران صاحب همسر و فرزند شده، گفت: درست هنگام بازگشت به ایران عشقی که رجوی سال‌ها روی آن خاک پاشیده بود در من زنده شد.

وی ادامه داد: عشق و خانواده در فرقه رجوی ممنوع بود، آن ها روزی ۱۶ ساعت از ما کار می کشیدند و ما را سرگرم می کردند تا توانایی فکر کردن به مسائل دیگر را نداشته باشیم.

عضو نجات یافته از فرقه رجوی با چشمانی پر از اشک تصریح کرد: من در آنجا فکر می کردم که با صداقت برای خلق خود خدمت می کنم و حتی می گفتم مادر من هم جزئی از خلق است و باید برای آن فدا شود، غافل از این که تمام آنچه گمان می کردم سرابی بیش نبود و حالا که گاهی با خودم خلوت می کنم و به رنج های مادر در فراق خودم فکر می کنم، شرمنده می شوم.

علی اکرامی در کتاب خود تجربه ۲۰ سال حضور خود در فرقه رجوی را در قالب یک داستان نوشته و آن را برای تنها دخترش که عاشقانه دل باخته اوست با زبان یک راوی، به رشته تحریر درآورده است.

اکرامی در این برنامه همراه همسر و تنها دخترش که بسیار عاشق آنهاست روایت هایی جالب و خاص عنوان کرد که توصیه می کنیم تمام همراهان فراق این برنامه را ببینند.

برنامه تلویزیونی دعوت به تهیه کنندگی احسان نیلی و با اجرای حجت‌الاسلام محمد برمایی به عنوان ویژه برنامه افطار شبکه یک در ماه مبارک رمضان هر روز قبل از افطار ساعت ۱۹:۰۰ پخش می گردد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34152

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی