• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
به بهانه موضع گیری «زهرا سراج»، مادر اسیر در فرقه رجوی علیه فرزندش

دل مادران گرفتار در تشکیلات رجوی به سنگ تبدیل می‌شود / اینجا به عزیزانِ جان می‌گویند فرزند بیولوژیک!

  • کد خبر : 34010
  • 14 آوریل 2022 - 10:58

معمولاً در یک جامعه عادی وقتی مادری فرزند پسر خود را با قد و قواره کشیده می بیند دلش هر لحظه به سوی او پر می کشد ولی در تشکیلات خونخوار ساز رجوی دل مادران تبدیل به سنگ می شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، افشاگری‌های منتشر شده توسط یکی از کودک سربازان سابق طی ماه های اخیر به قدری برای رجوی سنگین بوده که رجوی‌ها بارِ دیگر، مادر اسیر وی را به صحنه آوردند و وادار به موضع گیری علیه فرزند خودش نمودند.

به گزارش فراق، دنبال کنندگان این رسانه در ماه های گذشته مطلع بودند که یکی از جداشدگان فرقه به نام محمد رضا ترابی دست به افشاگری زد و از نحوۀ کشته شدن پدرش در فرقه پرده برداشت. او همچنین از مشکلاتی که فرقه رجوی در ایجاد ممانعت از دیدار خود با مادرش که در حال حاضر در فرقه رجوی حضور دارد سخن گفت. ترابی تصریح کرد که فرقه رجوی و شخص مریم رجوی مانع از دیدار او با مادرش، زهرا سراج شدند.

البته از این مدل کارهای کثیف و رذیلانه در سابقۀ تروریستی فرقه رجوی کم نداریم، نه اقدام اول است و نه اقدام آخرشان خواهد بود. قرار دادن خانواده در مقابل یکدیگر یکی از شنیع ترین اقدامات رجوی می باشد که سابقۀ زیادی در این بحران سازی و ایجاد تنش دارد به خصوص میان خانواده ها. تبدیل دلِ یک مادرِ مهربان به یک فرد سنگدل از روش های مغزشویی فرقه است. رجوی به قدری مادران اسیر را مَسخ کرده و از درون تهی می کند که به فرزند خودشان می گویند؛ فرزند بیولوژیک. معمولاً در جامعه عادی وقتی مادری فرزند پسر خود را با قد و قواره کشیده می بیند دلش هر لحظه به سوی او پر می کشد ولی در تشکیلات خونخوار ساز رجوی دل مادران تبدیل به سنگ می شود.

امیدوارم که آقای ترابی از خداوند به خاطر این همه بی رحمی از سوی مادرش گلایگی نکند ولی اگر هم کرد تقصیری متوجه او نبوده و گناهی مرتکب نشده است. این رجوی ملعون و بد ذات است که این گونه مادر را در مقابل فرزند قرار می دهد و بهره برداری می کند. مگر دل مادر سیاست می شناسد؟ مگر دل مادر از سنگ و آهک است؟

برای خودم و همۀ کسانی که سال ها عمرمان را در این فرقه شیطانی گذراندیم و نفهمیدیم که برای چه کسانی خدمت می کنیم متاسفم.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34010