• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تردیدها درباره سرنوشت مسعود رجوی بالا گرفت

  • کد خبر : 3349
  • 02 آگوست 2015 - 12:28

تردیدها درباره سرنوشت مسعود رجوی بالا گرفت

گروهک تروریستی منافقین  از سر اجبار و با انتشار یک فایل ویدئویی منسوب به مسعود رجوی که هیچ نشانی از وی در آن دیده نمی شود، تردیدها درباره سرنوشست وی را بیشتر کرد.marge-masuod-rajavi02

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین“؛ پس از سالها بی‌خبری درباره مسعود رجوی سرکرده جنایتکار گروهک تروریستی منافقین، که تردیدها و ابهامات زیادی را درباره سرنوشت این تروریست شناخته شده بین المللی در اذهان برانگیخته است،  این گروهک مجبور شد یک کلیپ تصویری را موسوم به « تبریک زهر اتمی، مسعود رجوی – عید فطر ۲۷ تیر ۹۴» در سایت وابسته به خود منتشر کند.   در وهله اول چنین به نظر می‌رسد که این کلیپ سخنرانی تصویری مربوط به خود مسعود رجوی است که در تاریخ ۲۷ تیر ماه و همزمان با عید سعید فطر امسال ایراد شده است. اما در حقیقت در این کلیپ ویدئویی هیچ نشانی از مسعود رجوی دیده نمی‌شود و صرفا تصاویر وی منتشر می‌شود و منافقی که متنی همیشگی را درباره مواضع و وطن فروشی گروهک را درباره موضوع هسته‌ای از روی کاغذ می‌خواند.

ظاهرا منافقین تحت فشار شدید اعضا در داخل و خارج گروهک درباره اینکه سرنوشست مسعود رجوی و این که او کجاست؟ چه می کند؟ و چرا درباره مهمترین تحولات مربوط به ایران و گروهک حرفی نمی‌زند یا موضع نمی ‌گیرد مجبور شده است که چنین نمایش مضحکی را  اجرا کند.

اما چنان که گفته شد انتشار این فایل ویدئویی منسوب به مسعود رجوی که هیچ نشانی از وی در آن مشاهده نمی‌شود نه تنها ابهامات را درباره سرنوشت مسعود رجوی از بین نبرده بلکه سوالات بی‌پاسخ را بیشتر و بیشتر نیز کرده است. گروهک در نهایت مجبور خواهد شد که که در مقابل پرسشهای بیشماری که در این خصوص وجود دارد، زبان بگشاید و واقعیتی را که چند سال است که آن را مخفی کرده رسانه‌ای کند.  چرا که گذر زمان به نفع گروهک نیست و ادامه وضعیت به شکل کنونی حتی معدود هواداران گروهک نفاق را نیر در لیبرتی، فرانسه یا آلبانی قانع نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3349