• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
سردرگمی «مصطفی استادی» در تیرانا

جداشده‌هایی که دوباره به چاه رجوی می‌افتند

  • کد خبر : 33446
  • 24 فوریه 2022 - 10:00

همانطور که می دانید در بدو اخراج کامل و خفت بار فرقه رجوی از عراق و انتقالشان به کشور آلبانی، مریم رجوی که هنوز نمی دانست چه بلایی بر سرش آمده است لودگی کرد و کارناوال های شادی در سطح اروپا به راه انداخت تا شاید بتواند اخراج ذلت بار از عراق را با عنوان هجرت بزرگ و سرنوشت ساز برای فرقه مضبوح رجوی به نمایش بگذارد اما غافل از این بود که این به اصطلاح هجرت سرنوشت ساز مهلک ترین ضربه به فرقه ای است که سالهای سال اعضایش را با دروغ، فشار روحی و ترس در بند نگه داشته است.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان، ریزش بیش از ۵۰۰ عضو فرقه فقط در همین چند سال ورودش به آلبانی ضربه ای جبران ناپذیر برای فرقه به شمار می رود. ریزش این افراد یک درد و رو‌در‌رو قرار گرفتنشان با فرقه برای احقاق حقوق پایمال شده شان توسط رجوی درد بزرگ تری است که در سال های اخیر گلوی سرکردگان فرقه در آلبانی را می فشارد و فرقه با روش های متعدد در تلاش است تا مانع وصل و ارتباط گیری بریده هایش با این قسم از جداشده ها شود.

یکی از جداشده های فرقه بنام غلام مصطفی استادی از استان سیستان و بلوچستان است که از ابتدای خروج از فرقه بدنبال بازگشت به کشور بود و به محض خروج از تشکیلات رجوی خودش و خانواده اش شروع به نامه نگاری با مسئولین در ایران کردند تا بتواند به کشور بازگردد.

مصطفی استادی حتی با ارسال نامه ای به ایران خواهان عفو و اجازه بازگشت به کشور شد اما در پروسه ی زمانی، که برای اعتمادسازی فی ما بین لازم بود غرق در مشکلات مالی شد و لذا مجبور به پذیرش شرایط اجباری فرقه برای دریافت کمک های مالی شد و متاسفانه با افتادن در دام فرقه به بلاتکلیفی و درماندگی مطلق دچار شد.

سرکردگان فرقه با سنگ اندازی جلوی اخذ پناهندگی اش در کشور آلمان او را وادار به سیاسی کاری های اجباری کردند.

غلام مصطفی استادی که با سنگ اندازی های فرقه بارها در مصاحبه پناهندگی رد شد و به چاه کنده شده توسط رجوی افتاده است حالا به مومی در دست فرقه مبدل شده و علیرغم آنکه سابقاً به تهیه کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی مشغول بود حالا با دستور فرقه تمام فعالیت های شخصی اش را تعطیل و همه تولیداتش را از صفحات اجتماعی اش پاک کرده و اجباراً تصاویر حضورش در سیرک های فرقه و یک حزب اپوزیسیون دیگر را منتشر می کند تا شاید با جلب رضایت فرقه بتواند موفق به اخذ پناهندگی سیاسی شود.

این بیچاره علیرغم آنکه مسلمان و سنی مذهب است اخیراً با دختر یکی از به ظاهر جداشده های فرقه ازدواج کرد اما مجبور شد عقدش را توسط فردی مسیحی بنام بهروز قربانی، که کشیش تروریستِ مزدورِ فرقه است جاری کند و احتمالاً بزودی شاهد رونمایی از تغییر دین و فعالیت های ضد اسلامی او نیز خواهیم بود.

فرقه منزوی رجوی آنقدر ضربه پذیر و رو اضمحلال است که هزاران راه را برای جلوگیری از طغیان اعضاء جدا شده امتحان می کند و برای مهارشان آن ها را به باتلاقی بدتر از درون اشرف ۳ دچار می کند.

انجمن نجات استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33446