• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اعضای فرقه رجوی در یک بازداشت اجباری به سر می‌برند

  • کد خبر : 32910
  • 22 ژانویه 2022 - 13:10

امروز در آلبانی هیچ کس به اختیار خود در فرقه رجوی نمانده است، همه در یک بازداشت اجباری به سر می برند.

به گزارش فراق، مهدی سجودی، یکی از جداشده های فرقه رجوی در یادداشتی نوشت: ما جداشدگان مدعی هستیم که تمام اعضای اسیر در فرقه رجوی، با تکنیک های مغزشوئی و تهدید و زندان و شکنجه، نگه داری می شوند. بر این ادعای خود هم بسیار مصر هستیم. تجربه سالیان گذشته هم نشان داده است که اعضای سازمان فقط در حالت ایزولاسیون فرقه ای، به تعهدات اجباری خود پایبند هستند و به محض خروج از فرقه، چشم هایشان گویا بینا می شود و حقایق را می بینند، همه زبان باز می کنند و از جنایات رجوی، ساعت ها و روزها سخن می گویند، اساسا در این فرقه هیچ نوع از آزادی، اعم از آزادی بیان، آزادی رفتار، آزادی پوشش، آزادی در اختیار خود بودن، آزادی فردی و اجتماعی و … وجود ندارد.

در حقیقت هیچ مجاهد خلقی به معنایی که آنها می گویند وجود خارجی ندارد. امروز هم در آلبانی هیچ کس به اختیار خود آنجا نمانده است، همه در یک اقامت و بازداشت اجباری به سر می برند وگرنه چه نیازی به نگهبانان سرتا پا مسلح خارجی است که شبانه روز و بی وقفه دقیقا مثل یک زندان در اشرف نگهبانی می دهند.

هدفم از نوشتن چنین مطلبی این بود که تنها کلمه ایی که برای رجوی و زندان بانهای او اصلا معنا و مفهومی نداشته و ندارد معنای واقعی آزادی است. در واقع آزادی را در بند و اسیر کردن و چپاندن افکار پلید خودشان در مغزهای انسان های بیگناه تحت زندانی خود معنا کرده اند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32910

نوشته های مشابه

25جولای
«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فروغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۲

24جولای
«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱
گذری بر عملیات رسوای «فروغ جاویدان» به قلم مریم سنجابی

«فرغ جاویدان» سند دجالیت، خیانت و رذالت رجوی / ۱