• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

انجمن نجات دنبال آگاه‌سازی جامعه جهانی از نقض حقوق بشر در فرقه رجوی است + فیلم

  • کد خبر : 32762
  • 12 ژانویه 2022 - 13:50

متوجه کردن جامعه جهانی در خصوص نقض فاحش حقوق بشر در فرقه رجوی وظیفه ای است که اعضای انجمن نجات به عهده گرفته اند.

به گزارش فراق، انجمن نجات در یادداشتی ضمن انتشار ویدیویی از ابراهیم خدابنده، مدیرعامل انجمن نجات نوشت: سازمان مجاهدین خلق در حال حاضر یک تهدید اجتماعی یا سیاسی یا حتی امنیتی برای جمهوری اسلامی نیست. البته این سازمان همچنان با استفاده از امکانات مالی و تبلیغی دشمنان ایران می تواند به درجاتی امنیت روانی ملت را نشانه رفته یا به کارهای ایذایی و تبلیغی به سود دشمن بپردازد.

آنچه سازمان مجاهدین خلق را در محور توجهات قرار می دهد یک مقوله حقوق بشری است. این سازمان که یک مصداق عینی و بارز از فرقه های مخرب کنترل ذهن است و از تکنیک های مغزشویی برای کنترل و حفظ اعضا استفاده می کند اولیه ترین حقوق انسانی اعضای خود و خانواده های آنان را نقض می نماید.

متأسفانه اکنون شرایط سیاسی بین المللی به گونه ایست که سازمان مجاهدین خلق توانسته است طی این سالیان به نقض آشکار حقوق اعضای خود دست زده و موجب رنج و عذاب خانواده های آنان گردد و هرگز نیز مورد حسابرسی قرار نگیرد.

انجمن نجات که متشکل از اعضای سابق فرقه رجوی و خانواده های اعضای فعلی است خواهان تغییر وضعیت اعضای سازمان و شرایط زندگی آنان می باشد. اعضای سازمان از پایه ای ترین حقوق انسانی خصوصا ارتباط با خانواده محروم هستند و متوجه کردن جامعه جهانی در خصوص این نقض فاحش حقوق بشر وظیفه ایست که اعضای انجمن نجات به عهده گرفته اند.

از نظر انجمن نجات، اعضای سازمان مجاهدین خلق در شرایط برده داری نوین قرار داشته و به نوعی در اسارت ذهنی و حتی عینی به سر می برند که باید آنان را از این وضعیت اسفبار نجات داد و به حقوق حقه شان رساند. انجمن نجات در این سالیان تلاش کرده است تا حداقل حق ارتباط با خانواده را برای اعضای سازمان مجاهدین خلق محقق سازد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32762