• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

تولد دوباره با حضور در کنار خانواده

  • کد خبر : 32544
  • 25 دسامبر 2021 - 11:54

بنا به تجربه زیسته افرادی که از سازمان مسعود رجوی جدا شدند، ورود به جهان آزاد مصداق تولد دوباره به معنای واقعی کلمه است.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات، غلامعلی میرزایی به روشنی با انتشار عکسی از اولین دورهمی شب یلدا در کنار پسرش به این تولد دوباره اشاره می‌کند: «بعد از ۴۱ سال با عزیزترینم پسرم در شب یلدا. تولدی دوباره» میرزایی در آلبانی از فرقه رجوی جدا شد و سال گذشته به نزد خانواده خود در ایران بازگشت و پسر ۴۰ ساله‌اش را که از دو ماهگی ندیده بود، در آغوش گرفت.

برای بخشعلی علیزاده، عضو سابق دیگر سازمان مسعود، یلدای امسال نه تنها لذت حضور خانواده را به همراه دارد بلکه شوق و شادی ناشی از حضور فرزند نوزادش؛ هلما گرما بخش محفل خانواده کوچک اوست.

داشتن همسر و فرزند به شهادت «سعید» یکی از کودک سربازان سابق مجاهدین خلق، از نظر سران سازمان به معنای «تف کردن در خون شهدا» است. محمدرضا ترابی از کودک سربازان سابق که تا چهار سال پیش در فرقه رجوی گرفتار بود می‌گوید، مریم رجوی در سالن اجتماعات کمپ اشرف در جمع بچه‌های همسن و سال او که به بهانه دیدار با خانواده از اروپا و آمریکا به عراق کشانده بودند، گفت: «ما ساختار خانواده را نفی می‌کنیم چون این ساختار اشتباه و غیر تکاملی است.»

به امید روزی که این شب یلدای طولانی برای اعضای گرفتار در فرقه مجاهدین خلق، به پایان برسد؛ روشنایی بر تاریکی پیروز شود؛ صبح صادق بدمد و آنها نیز تولد دوباره را تجربه کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32544

نوشته های مشابه

09می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲

08می
فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟
سمانه بزرگانفر، راز سر به مهری که تا کنون بی پاسخ مانده است

فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟