• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

پیام تبریک «بخشعلی علیزاده» به مناسبت ازدواج بیژن خادمی و ساناز بزازیان

  • کد خبر : 32492
  • 21 دسامبر 2021 - 13:09

«بخشعلی علیزاده» از جداشده‌های موفق فرقه رجوی به مناسبت ازدواج بیژن خادمی و ساناز بزازیان در آلبانی پیامی منتشر کرد.

به گزارش فراق، در پیام خانواده علیزاده به این زوج نجات یافته از فرقه رجوی آمده است: 

بدین وسیله پیوند بسیار خجسته‌ای که بین دو زوج رها شده از فرقه رجوی به مبارکی ایجاد شده است را تبریک و تهنیت عرض می کنیم. در این رابطه به همراه خانواده ام بسیار خوشحال و خشنود شده و این وصلت خجسته را مقدمه یک زندگی مملو از خیر و برکت تلقی می کنیم.

بنده به همراه همسر عزیزم و دختر نازم که تازه به دنیا آمده است به قدری از دیدن عکس های ازدواج آقای بیژن خادمی و سرکار خانم ساناز بزازیان خوشحال شدیم که گویی مراسم ازدواج یکی از عزیزان خانوادگی خودمان بود.

از آنجایی که خودم به هنگام خروج از فرقه رجوی به تشکیل یک خانواده فکر می کردم می توانم این حس زیبا را به طور واقعی درک کرده و آن را لمس نمایم.

بی تردید کسانی که از این وصلت و پیوند خجسته ناراحت و اندوهگین هستند کسانی به جز سران فرقه رجوی و سرکرده نامعلوم  الحالشان نیستند.

از هر دو زوج تشکر می کنم که هنجار شکنی کردند و تبدیل به نمادی شدند که پیامشان برای جدا شدگان این بود که می توان و باید که زندگی تشکیل داد.

شخصا مطلع هستم کسانی هم اکنون در آلبانی و یا در اروپا هستند که هنوز نتوانستند این بن بست ذهنی خود که رجوی ایجاد کرده را بشکنند و ازدواج نمایند و هنوز بعد از چند سال که از فرقه جدا شدند مجرد هستند. اما خبر خوب دیگر این است که دوستان جداشده تصمیم دارند راهگشای این مسیر درخشان باشد و وصلت های بسا بیشتری را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32492