• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
فرقه رجوی در کتاب 30 هزار اعدامی جعلی، اسامی 3210 نفر را منتشر کرده است

رجوی هوادارانش را هم خر فرض کرد / آیا معدومین فرقه چندقلو زائیدند؟

  • کد خبر : 32473
  • 20 دسامبر 2021 - 12:54

اوج گرفتن ادعاهای مضحک و البته عجیب مریم رجوی در سال های اخیر نشان می دهد یا دچار زوال عقلی شده است که صحبت های قبلی خودشان را فراموش می کند و یا آن قدر وقیح است که همان اندک هواداران فرقه منفورش را هم خر فرض کرده است.

به گزارش فراق، در فروردین ۱۳۶۹ بود که مسعود رجوی در مقابل ضریح مبارک امام حسین(ع) آن نمایش سوزناک زیارتنامه خوانی و اشک های ریاکارانه را اجرا کرد و در حالی که کمتر از دو سال از جریان اعدام زندانیان سر موضع در سال۶۷ می گذشت آمار مجموع معدومین فرقه را هفت هزار نفر اعلام کرد.

مسعود رجوی برای مظلوم نمائی فریبکارانه، با غلو و اختلاف چند صد نفری آمار معدومینش را که شامل به درک واصل شده های فرقه در اقدامات مسلحانه داخل کشور، عملیات های نظامی خائنانه علیه مرزهای ایران با همدستی رژیم بعث و همان معدومین سرموضع سال ۶۷ بوده است هفت هزار نفر اعلام کرد اما چند سالی است مریم رجوی ادعایی عجیب و احمقانه ۳۰ هزار اعدامی سال ۶۷ را مطرح نموده و آن جنبش مضحک دادخواهی۳۰۰۰۰ زندانی اعدام شده را به راه انداخته تا بلکه اذهان را از جنایات و خیانت های شرم آور فرقه اش دور نگه دارد و با تحریف تاریخ بتواند برای خودش آبروئی جمع کند.

تیم های تبلیغاتی و جعلی سازش را مجبور به گردآوری کتابی به نام جنایت علیه بشریت کرد که محتوای آن اسامی معدومین سال۶۷ است. پس از چندین سال تلاش بی وقفه این کتاب منتشر شد و با وجود مطرح شدن ادعای ۳۰ هزار اعدامی در سال ۶۷، در این کتاب تنها اسامی ۳۲۱۰ نفر آمده است که همین تعداد هم سندیت  و واقعیت ندارد.

طی بررسی های انجام شده مشخص شد بسیاری از اسامی منتشر شده در این کتاب دروغ و جعلی است. نمونه این دروغ ها انتشار نام جهانگیر سنچولی از رزمندگان و اسرای دفاع مقدس در این کتاب است که ادعا شده وی در سال ۶۷ اعدام شد اما آقای جهانگیر سنچولی هم اکنون در قید حیات هستند و ساکن شهرتان زابل می باشند.

اتفاقاً آقای سنچولی از آن دست اسرائی بوده است که پس از تحمل چهار سال شکنجه در اسارتگاه های رژیم بعث برای گریز از ادامه شکنجه ها در تبلیغات فرقه در اسارتگاه های عراقی به عضویت فرقه درآمد و حدود نه ماه در کمپ اشرف بود تا اینکه در اولین مراجعه صلیب سرخ به اشرف که برای تعیین تکلیف اسرای جنگی فعالیت می کردند خود را به صلیب سرخ معرفی و به کشور بازگشت.

حال سوال این است چطور وقتی مجموع اعضاء هلاکت رسیده فرقه در اقدامات مسلحانه و اعدامیان سال۶۷ به گفته رهبر این فرقه تا سال ۶۹ حدود هفت هزار نفر اعلام  شد به یکباره آمار اعدامیانتان سر از  30هزار نفر درآورد؟ آیا معدومین فرقه چندقلو زائیدند؟

گزارش از: انجمن نجات سیستان و بلوچستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32473

نوشته های مشابه

09می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲

08می
فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟
سمانه بزرگانفر، راز سر به مهری که تا کنون بی پاسخ مانده است

فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟