• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

استانداردهای فرقه وحشی رجوی در حق کودکان اشرف / دختر ۳ ساله «بهمن علیزاده» زیر مینی بوس اشرف جان باخت + اسامی قربانیان

  • کد خبر : 32446
  • 18 دسامبر 2021 - 12:15

فرقه پلید رجوی امروز در حالی مدعی رعایت حقوق انسانی و اجرای استانداردهای بین‌المللی درباره نگهداری کودکان شده که هم اکنون بیش از هر زمان دیگر اسناد این جنایت ها رو شده است.

به گزارش فراق، ظلم‌های فرقه وحشی در حق کودکانی که پا به عرصه نوجوانی گذاشتند چه بسا بیشتر بود که امروز برخی از آنها را معرفی می‌کنیم.

مریم صنوبری ۱۴ ساله، بهاره برایی۱۴ ساله،  نیلوفر عالمیان ۱۶ساله، نسرین مسیح ۱۴ ساله، سیما باقرزاده ۱۴ ساله، راحله ضابطی ۱۶ ساله، میترا شایسته ۱۶ ساله، رویا برسته ۱۶ ساله، مژگان تقی پور ۱۴ساله، رویا نیک طالعان ۱۷ ساله، فریده ۱۶ساله، سوده تقوایی، مریم صدیق ۱۴ساله، علی، مهرداد، زهیر، جواد، بابک، حسن و صدها نفر دیگر بخشی از این کودکان بودند.

سن اشاره شده کودکان مربوط به زمانی است که آنها را به عنوان رزمنده و سرباز به قرارگاه های نظامی منتقل کردند.

حدود ۴۰ تن از این دخترکان و پسرهای نوجوان اجازه نیافتند که به خارج بروند. اغلب آنها را به اردن منتقل کردند و پس از چند ماه دوباره به کمپ اشرف برگردانده و لباس نظامی بر تن آنها کردند.

آن ها اسلحه هایی که بزرگتر از قد این کودکان بود بدستشان دادند و این ها استانداردهای فرقه وحشی رجوی است.

حال رجوی ها از کدام استاندارد و حقوق انسانی سخن می گویند، مشخص است.

تحمیل طلاق به پدر و مادرهای کودکان، سقط اجباری جنین، ممانعت از بارداری زنان نگون بخت و حسرت مادر شدن بر دل آنان گذاشتن، جدا کردن نوزادان شش ماهه از مادر و پدر و یا به کشتن دادن مادران و پدران کودکان، مقطوع النسل کردن زنان … و ممانعت از زندگی مادران در کنار بچه هایشان بخشی از استانداردهای! فرقه ضد خانواده رجوی است.

تعدادی از آن کودکان بر اثر سهل انگاری های مربیان در نگهداری در اتفاقات پیش آمده  فوت کردند و کسی پاسخگو نبود.

رجوی جنایت کار دختر و پسرهای ۱۴الی ۱۵ ساله را به جنگ قدرت رجوی به نام عملیات فروغ فرستاد و به کشتن داد.

حسین پایش قطع شد، ندا زنجانی، فریده قیطانی، مریم، سیما، طاهره و زهره جان خویش را در عملیات فروغ از دست دادند. دختر سه ساله بهمن علیزاده زیر چرخ‌های مینی بوس کودکستان جان باخت در حالی که اجازه نمی دادند مادرش برسر مزار دختر دلبندش اشکی بریزد. پسرک هشت ساله دیگری بر اثر اصابت سرش به آسفالت حیاط مدرسه در دم جان سپرد.

آلان محمدی، مرجان اکبریان و یاسراکبری نسب بر اثر فشارهای طاقت فرسای فرقه خودکشی کردند. سیاوش، حنیف،  امیر، سعید،  رحمان، یاسر، زهیر، صبا، آسیه، حسن و … قربانی لجاجت های رجوی برای ماندن در عراق شدند.

این‌ها نمونه‌هایی از ظلم و ستم به آن کودکان نگون بخت است که بسیاری از آنان  خود از حقوق از دست رفته عمق درد رنج و مصائبی که متحمل شدند مطلع نیستند.

حال چگونه است که رجوی خائن و زنک پلیدش اکنون مدعی رعایت حقوق انسانی و اجرای استانداردهای بین المللی درباره نگهداری کودکان هستند؟

گزارش از: وحیده پیمان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32446

نوشته های مشابه

09می
ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲
سلسله آموزش‌های پایگاه خبری-تحلیلی فراق در حوزه سواد رسانه‌ای

ابزار‌های مقابله با گسترش اخبار جعلی / ۲

08می
فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟
سمانه بزرگانفر، راز سر به مهری که تا کنون بی پاسخ مانده است

فشارهای درون تشکیلاتی چه بلایی بر سر دختر جوان آورد؟