• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
پیام «بخشعلی علیزاده» به افراد گرفتار در فرقه رجوی

فقط یک انتخاب درست نیاز است تا برای همیشه از دام رجوی رها شد / رمز پیروزی اتحاد است

  • کد خبر : 32272
  • 04 دسامبر 2021 - 13:41

بخشعلی علیزاده، عضو جداشده از فرقه رجوی با انتشار پیامی نوشت: پس از سنگ اندازی های فراوان توسط فرقه رجوی، افراد جداشده با تاسیس یک انجمن به نام «آسیلا» خواب را از چشمان فرقه ربودند.

به گزارش فراق، در متن پیام «علیزاده» خطاب به دوستان قدیمی خود آمده است: دوستان که هم اکنون در مقر فرقه و ناخواسته مشغول مزدوری هستید، پیشنهاد دارم که خودتان را رها کرده و از قید و بندهای رجوی برای همیشه آزاد شوید.

این نقشه های شوم و شیطانی رجوی است که قصد دارد شما را با فریب، نیرنگ، وسوسه کردن و نگه داشتن پشت پول به خدمت بگیرد.

همگی به این آگاه هستید که رجوی فقط با آن چِندر غاز پولی که می دهد موفق شده است برخی را کماکان در مقر خود به خدمت بگیرد؛ کسانی که با گرفتن هزینه ماهانه اندک راضی شده اند تا مزدوری را برای رجوی در بیرون از تشکیلات ادامه بدهند.

من از نزدیک خیلی از آن افراد را دیده ام. علی رغم اینکه ماهانه از فرقه پول می گیرند ولی سرتا پای رجوی و سازمانش را به فحش می کشند و خیلی صریح می گویند که چاره ندارند و اگر دری بود که می توانستند با مراجعه به آن از زیر یوغ رجوی خارج گردند حتما این کار را می کردند.

من به شما این بشارت را می دهم که آن درب ایجاد شده و آماده دق الباب کردن از جانب شماست تا به شما خیر مقدم گفته و از اسارت رجوی نجات بدهد. فقط یک تصمیم و انتخاب درست نیاز است تا برای همیشه از دام رجوی جست و رها شد.

جهت اطلاع و تاکید دوستان بگویم که انجمن «آسیلا» منطبق با قوانین کشور آلبانی تاسیس شده و صلاحیت خود را از سیستم قضایی آن کشور کسب نموده است بنابر این تحت تبلیغات سوء رجوی قرار نگیرید و دروغ های آنان را باور نکنید.

دوستان، ترفندهای شیطانی رجوی را همراه با دروغ هایش سالها تجربه کرده ایم و یکی از مهمترین دلایل جدا شدن از آن تشکیلات دروغ و نیرنگ همین یاوه هایی است که رجوی با زرنگی و تردستی خاص خودش بیان می‌کند. اکنون دستش برای همه رو شده است و بعد از این همه سال که خود را در سوراخ موشی قایم کرده و یارای این را ندارد که حداقل از آن شربت شهادت هایی که برای دیگران تجویز می کرد برای خودش هم تجویز نماید.

لذا پیوستن و حمایت از انجمن «آسیلا» یک انتخاب اصولی و اصلح و یک فرصت استثنایی است، به ویژه کسانی که خودشان را در دام هزینه های فرقه گرفتار نموده اند؛ اندک هزینه ای که ماهیانه به افراد جدا شده می دهد که اگر ذره ای دقت در مخارج نکنند در وسط ماه باید زانوی غم بغل کنند. اگر کسی سوال و ابهام داشت بنده در خدمت هستم تا به سوالات شما پاسخ بدهم. من در فیس بوک و توئیتر صفحه شخصی دارم و می توانم در خدمت شما دوستان عزیز باشم. پیام بدهید تا ارتباط برقرار کنیم. رمز پیروزی اتحاد است.

نشانی فیس بوک:

 www.facebook.com/bakhshali.alizadeh1343

نشانی توئیتر:

https://twitter.com/alizadeh1343

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32272