• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مردم دلاور اصفهان در بستر «زاینده رود» به صورت وطن فروش‌ها سیلی زدند

  • کد خبر : 32160
  • 25 نوامبر 2021 - 9:28

بعد از اینکه کشاورزان و مردم غیور اصفهان در بستر «زاینده رود» تجمع اعتراضی مسالمت آمیز بر پا کردند فرقه رجوی فرصت طلبانه به صحنه آمد و تلاش نمود این تجمع را به خودش مصادره کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، اعتراض کردن همواره حق مسلم هر ملتی علیه اقدامات و یا عدم اقدامات دولتمردان آن کشور است. چیزی که در خیلی از کشورهای مترقی جهان به وقوع می پیوندد و هر جایی که ملتی ببیند دولت با آن ها همگام نیست و یا کارهایی که ملت دوست ندارد را انجام می دهد به اعتراض دست زده و صدای رسای خود را با اعتراض به گوش دولت مردانشان می رساند.

حتی این موضوع در قانون اساسی ایران هم از همان ابتدای انقلاب ضد سلطنتی تصویب شده و به اجرا در آمده است. اما فرق هست بین یک اعتراض مسالمت آمیز جهت به اجرا در آمدن خواسته هایی که از سوی معترضین مطرح می گردد با رفتارهایی که یک مشت فرصت طلب خرابکار با آتش زدن و نابود کردن بیت المال در معابر و اماکن عمومی انجام می دهند. رجوی و دار و دسته اش همیشه حیات ننگین  خود را در این گونه بحران ها می بینند. در سال هایی که در عراق مستقر بودند هر از گاهی چند نفر از اعضا را به کشتن می دادند تا روی خون آنها جولان داده و مانور بدهند. در کشورهای اروپایی آکسیون بر پا می کردند و عکس کشته ها را به نمایش می گذاشتند تا با احساسات دیگران به اهداف خود برسند.

این شِگِرد رجوی بوده، هست و خواهد بود. استراتژی رجوی بر روی خون نهاده شده است و او همانند یک خون آشام و زالو از خون دیگران تغذیه می‌کند.

بعد از اینکه کشاورزان و مردم غیوراصفهان در بستر «زاینده رود» تجمع اعتراضی مسالمت آمیز بر پا کرده و خواهان رسیدگی به مشکل آب از طرف دولت آقای رئیسی شدند، فرقه رجوی فرصت طلبانه به صحنه آمد و با دادن چند خط شعار و حرف هایی که مفت گران است تلاش نمود این تجمع را به خودش مصادره کند. چند روزی است که فرقه رجوی در سیمای تلویزیونی خود چنان به این موضوع می پردازد که گویی کسانی که در اصفهان به صحنه آمدند به دستور رجوی هدایت می شدند. این فرقه جنایتکار در ادامه از سایر استان ها نیز برای این تجمعات دعوت می کند، انگار مردم خودشان نمی دانند که مشکل چیست و چگونه باید به حل آن بپردازند و همین مانده که رجوی جنایتکار و کثیف برای آنها برنامه ریزی کند.

در ذات فرقه پلید رجوی چیزی جز فرصت طلبی و فرافکنی وجود ندارد که طی سال ها خیانت و وطن فروشی در آن مهارت کسب کرده اند و لازم است هموطنان به خصوص در فضای مجازی همواره مراقب تحریکات این شیطان صفتان باشند.

گزارش از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32160

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود