• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دادگاه‌های بی سر و ته و حقوق بر باد رفته بشر

  • کد خبر : 32104
  • 21 نوامبر 2021 - 9:24

«اگر این نادادگاه‌ها و سران حقه باز آن به فکر حقوق بشر هستند چرا تا کنون حقوق از دست رفته خانواده‌های ۱۷ هزار شهید ترور را پیگیری نکرده اند.»

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، منافقین پس از شوگردانی و کارناوال های مضحکی با نام راه‌اندازی دادگاه برای یک شخص ایرانی به نام «حمید نوری»، دادگاهی هم برای به اصطلاح قربانیان وقایع آبان ۹۸ با هزینه های باد آورده فرقه برپا کردند.

رجوی خائن که خودش در زیرزمین و لانه موش گرفتار و زنک شیادش از اقامت دائم در فرانسه محروم شده این روزها می خواهد با بهانه های مختلف ضربه ای به هموطنان خویش بزند و هم شیره مالی هواداران شان را در اروپا و آمریکا ادامه دهد تا از قِبَل شیادی های متعدد دلارهای خونین بیشتری بگیرد.

در طی نیم قرن اخیر مردم بارها ثابت کرده اند علیرغم فشارهای اقتصادی و تحریم های  ظالمانه کشورهای متخاصم، از استقلال و شکوه ایران دست برنخواهند داشت.

باری هرچقدر گروه های منحرفی چون فرقه رجوی و سایر معاندین آتش بیار معرکه شوند و نخواهند مسیر مذاکرات و پیشرفت کشور به جلو برود و سنگ اندازی کنند ملت ایران به دنبال عظمت استقلال و شکوه تاریخی خویش خواهد بود.

 به گواه تجربیات تاریخ و به دلیل هوشمندی، مردم عزیز ایران مطلع هستند که یک سری کشورهای اروپایی و آمریکایی هیچ زمان دوست و حامی آنان نبوده اند.

آنها قدمی برای پیشرفت و شکوفایی این ملت بر نمی دارند و تا توانسته اند با بهانه های مختلف و علم کردن اتهامات پوشالی به دنبال سلطه و برتری بر کشورهای آزادی خواه و مستقل منطقه بودند. آنها به دنبال پیش بردن نقشه های خیانت کارانه و به دست آوردن منافع خویش بوده و گروهک های خائنی چون فرقه رجوی بازیچه هایی بی ارزش در دست آنان هستند.

به همین دلیل همکاری با سیاست مداران حقه باز و لابی های چنین کشورهایی، وطن فروشی و خیانت محض است.

حالا دادگاه هایی بی سر و ته و مغرضانه برای به پا کردن آشوب و جنجال، انحراف افکار عمومی و سیاه نمایی با هزینه های کلان به پا می کنند تا به نام حقوق بشر به خواسته های خود برسند.

اگر این نادادگاه ها و سران حقه باز آن به فکر حقوق بشر هستند چرا تا کنون حقوق از دست رفته خانواده ۱۷ هزار ترور را پیگیری نکرده اند.

چرا به داد چند هزار خانواده ای که فرزندانشان گرفتار فرقه رجوی شده اند و سه دهه است اجازه ملاقت به آنان نمی دهند نمی رسند. چرا اجازه می دهند یک فرقه منحرف با رهبر شیاد و بیمار روانی چند هزار تن را در کشوری خارجی در قلعه ای محصور کند و اجازه خروج و حتی ملاقات چند دقیقه ای و تماس تلفنی به خانواده هایشان را هم به آنها ندهد.

گروهی که بیش از یک دهه توسط همین کشورها در لیست تروریستی قرار داشت و دستشان به خون هزاران هموطن خویش آغشته است؛ چرا به پرونده این گروه که هم اکنون مدعی آزادی و مدافع حقوق بشر در ایران شده رسیدگی نمی شود.

فرقه رجوی موسوم به سازمان مجاهدین خلق در دهه ۷۰ تا ۸۰ حدود هزار تن را از ایران و  کشورهای ترکیه، پاکستان، دبی به اسم کاریابی و دادن پناهندگی، دزدید و به صورت غیرقانونی و قاچاقی به کشورعراق و کمپ نظامی اشرف منتقل کرد. ده ها تن از همان افراد که پس از سقوط صدام توانستند فرار کنند و نجات یابند شاهدینی هستند که در هر دادگاهی حاضر به شرکت هستند ولی دادگاهی برای رسیدگی به تظلم آنان برپا نمی شود.

گروهی که رهبر فاسدش خانواده های افرادش را از هم پاشید و فرزندان را از مادرانشان جدا کرد و به کشورهای دیگر فرستاد و در دوره ای دیگر باز هم به صورت غیر قانونی و قاچاقی حدود ۲۵۰ تن از آنان را در سنین  نوجوانی و جوانی دوباره به کمپ های نظامی عراق برد.

گروهی که رهبر فاسدش پس از جدا کردن زنان و مردان از همدیگر،  بسیاری از زنان و دختران نگون بخت را مورد سو استفاده جنسی قرار داده است.

این نادادگاه های غیر صالح فقط به فکر منافع و به دست آوردن پول های نجومی هستند. دل آنها برای کشورایران، مردم ایران، آبادی و آبادانی آن نمی سوزد و  فقط در این وسط بازیگر خوبی هستند که تا می توانند دلار به جیب می زنند.

مردم ایران نادادگاه‌هایی را که با شیادی گروه های جنایتکاری چون فرقه رجوی دلار به جیب می زنند، محکوم می کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32104