• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

رجوی باید پاسخگوی کشتار اعضای خود باشد

  • کد خبر : 31971
  • 15 نوامبر 2021 - 11:41

سایت متهوع فرقه رجوی اخیرا در یک مطلب، به سه عضو جدا شده قدیمی تهمت‌هایی زده است.

به گزارش فراق، هر کسی که این نوشته مضحک را نگاه کند و چند خطی از آن را بخواند به سرعت متوجه می شود که این یکی از ترفندهای مسخره رجوی است. سوژه اصلی اسامی سه نفری می‌باشد که در این مطلب وارد شده است؛ علیرضا نقاش زاده، قربانعلی حسین نژاد و یک فردی که هم اکنون کشته شده است به نام مسعود دَلیلی.

ظاهر داستان این بوده که این سه نفر باعث کشته شدن تعدادی از مجاهدین هستند و اتهاماتی به آنان وارد است؛ هر کدام به طریقی و در نقاط مختلف.

مثلا اتهام  نقاش زاده چنین است که وی به بهانه دیدار با مادرش به آلبانی سفر کرده  ولی در سفرهایش نقشه کشیده تا مکان های استقراری اعضای فرقه رجوی را شناسایی کند تا بعدها در این مکان‌ها عملیات های نظامی مانند بمب‌گذاری، آدم ربایی و امثالهم صورت بگیرد.

فرد دوم حسین نژاد است، اتهام او در این مطلب چنین مطرح شده که وقتی در عراق بوده ارتش عراق را برای حمله به اردوگاه اشرف راهنمایی کرده است، انگار که اشرف یک جای گم و ناپیدا بوده و کسی نمی دانسته که مختصات آن چیست.

فرد سوم که گفتم کشته شده، مسعود دلیلی از نفرات حفاظت نزدیک مسعود رجوی می باشد. وی به خاطر جریان عشق و عاشقی با یکی از زنان فرقه دیگر خیال مبارزه از سرش بیرون پریده بود. بعدها معلوم شد که دلیلی تصمیم به خروج از جهنم رجوی گرفته بود ولی وی را مدت ها در زندان نامعلومی در اشرف نگه داشته بودند تا اینکه جسدش را در یکی از عملیات های نظامی داخل اشرف رها کردند تا بگویند قاطی آن ماجرا کشته شده است.

هر کدام از این نفرات ماجراهای خودشان را دارند که می توان به دروغ بودن این اتهامات پرداخت و اثبات کرد که فرقه رجوی همانند گذشته در حال فرافکنی و هوچی گری است.

رجوی بهتر از هر کسی می داند که در کشتار بسیاری از اعضا نقش داشته و مسبب اصلی می باشد و باید دیر یا زود در یک محکمه پاسخگوی این جنایاتش باشد لذا با انتشار این مطالب قصد دارد که ایجاد یک سابقه کرده و به ثبت برساند تا در روزی که او محاکمه می شود به این مطالب استناد نموده و بگوید که او قبلا در این خصوص موضع گیری داشته است.

اما باید گفت ما اجازه نخواهیم داد که کسی فریب این حقه های کثیف تو را بخورد، اجازه نخواهیم داد که نسل دیگری را به مسلخ ببری و خانواده های بیشتری را درگیر مسائل فرزندانشان کنی.

این یک واجب دینی برای من و امثال من است که چنین اجازه ای را به تو و هر آن کسی که قصد فریفتن فرزندان این مرز و بوم را دارد، ندهیم و پتۀ شما را روی آب بریزیم.

دیگر اجازه نخواهیم داد که تاریخ تکرار گردد. این مزخرفات را هم که نام «کتاب» روی آن گذاشتید دیگر کسی باور نمی کند.

به کارگیری از چند اسم توسط فرقه رجوی در مقاطع مختلف صرفا برای پوشاندن حقایق تلخی است که نباید فراموش شود. مسعود و مریم رجوی و تمام سران این فرقه باید در مقابل به کشتن دادن افراد مختلف پاسخگو باشند.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31971