• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
نامه جمعی از خانواده‌های اسیران فرقه رجوی به نخست وزیر آلبانی

خانواده‌ها از لاپوشانی اخبار درگذشت اعضای فرقه رجوی به شدت نگران هستند

  • کد خبر : 31410
  • 28 سپتامبر 2021 - 11:27

جمعی از خانواده‌های اسیران فرقه رجوی در خوزستان به نخست وزیر آلبانی نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز خوزستان، در نامه این خانواده‌ها خطاب به ادی راما، نخست وزیر آلبانی آمده است:

جناب آقای ادی راما

نخست وزیر محترم آلبانی

با عرض ادب و احترام

ما جمعی از خانواده های خوزستانی که سالهاست فرزندانمان گرفتار سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود ومریم رجوی می باشند، قبل از هرچیز به اطلاع آن جناب می رسانیم که تاکنون چندین نامه مبنی بر عدم اطلاع از سرنوشت فرزندانمان و نگرانی از وضعیت سلامتی آنها خدمت شما و دیگر مسئولان نهاد های حقوق بشری ارسال نمودیم اما متاسفانه برخلاف معیارهای حقوق بشری تاکنون هیچ پاسخی که بتواند کمی از نگرانی ما بکاهد دریافت نکردیم

با این حال باز ما مصمم هستیم تا همچنان علاوه بر اقدامات قانونی به نامه نگاری های خود تا دریافت پاسخ مناسب از شما و نهادهای بین المللی که نشان دهد اقدام جدی درجهت رفع نگرانی های ما از بابت عدم اطلاع از سرنوشت عزیزانمان صورت گرفته ادامه دهیم .

همانطور که مطلع هستید الان نزدیک دو سال است که اصلی ترین موضوع نگرانی مردم جهان ویروس کروناست که متاسفانه تاکنون هزاران نفر را قربانی خود کرده است. حال در این شرایط ما علاوه بر نگرانی از بابت سلامت خود نگران سلامتی عزیزانمان که سالهاست رهبران مجاهدین خلق آنها را از ارتباط با خانواده هایشان محروم کرده و حتی یک بار هم به ما اجازه دیدار و یا ارتباط آزادانه با آنها را ندادند می باشیم. متاسفانه هر بار از طریق سایت های این سازمان در جریان خبر فوت یکی از اعضای مستقر در کمپ اشرف ۳ قرار می گیریم ولی رهبران مجاهدین هیچ گزارش مستقلی از چگونگی وضعیت اعضا به لحاظ ویروس کووید ۱۹ ارائه نمی دهند.

در همین رابطه لازم است توجه شما را به متن شکایت ده ها خانواده اعضا مجاهدین درخصوص نگرانی آنها از وضعیت اسفبار حقوق بشر در مقر مجاهدین خلق در شهر مانز که در حمایت از شکایت ۴۲ نفر از اعضای سابق مجاهدین که به دادگاه لاهه تقدیم شده جلب نماییم. ما خانواده ها که از خبر ابتلای تعدادی زیادی از اعضا به کرونا و فوت برخی از آنها که رهبران مجاهدین خلق سعی در لاپوشانی آن دارند به شدت نگران هستیم لازم دانسته تا بار دیگر توجه شما را به عنوان نخستین مسئول در دولت آلبانی به نگرانی ما خانواده های اعضاء جلب نموده و انتظار داریم که برای رفع آن اقدامات لازم را مبذول فرمایید .

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=31410

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی