• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آبشخور داعش و مجاهدین خلق یکی است

  • کد خبر : 3089
  • 01 جولای 2015 - 12:52

آقای ابراهیم خدابنده

آبشخور داعش و مجاهدین خلق یکی است..

تهران – ایرنا – عضو سابق گروهک تروریستی منافقین با بیان این که داعش و منافقین یک آبشخور دارند، گفت : اگر مردم در برابر منافقین مقاومت نمی کردند و توان نیروهای اطلاعاتی- امنیتی ایران نمی بود، در غرب ایران نیز اتفاقاتی رخ می داد که امروزه در سوریه و عراق شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم خدابنده، روز دوشنبه در میزگردی با عنوان «از منافقین تا داعش» که در موسسه مطبوعاتی ایران برگزار شد، ضمن تشریح فرایند مغزشویی و کنترل ذهن مخرب توسط جریانات فرقه گرا، افزود: این گروه ها با سوء استفاده از مذهب و برداشت وارونه از آن برای کسب و حفظ قدرت بهره برداری می کنند.

Khodabandeh

وی با اشاره به ادعاهای ضد امپریالیستی گروهک تروریستی منافقین ادامه داد: سازمان مدعی بود جریانی ضد امپریالیستی و تنها نیرویی است که استقلال کشور را محقق می سازد و حتی جمهوری اسلامی را متهم می کرد که نهایتا وابسته به امپریالیسم خواهد شد و با همین بهانه افرادی را جذب می کرد.

عضو جداشده از گروهک منافقین اضافه کرد: این در حالی است که امروز سران گروهک تروریستی منافقین در پاریس با درنده ترین جناح های امپریالیسم جلسه می گذارد اما کماکان افرادی جذب شده در آن حضور دارند.

خدابنده اظهار داشت: داعش و النصره هم با شیعه هراسی افراد را جذب خود کرده و بعد از طریق کنترل ذهن فرقه ای و ایزوله کردن، آن ها را حفظ می کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی یادآور شد: در آن مقطع، حتی یک درصد هم احتمال نمی دادیم، این اقدام کار منافقین باشد. البته سازمان هم مسئولیت آن را بر عهده نگرفت و تصور ما این بود که این به دلیل ملاحظاتی است اما بعدها دیدیم این ملاحظات داخلی بوده چرا که هنوز افرادی مغزشویی نشده بودند و رجوی آن ها را آماده می کرد.

مسئول دفتر گروهک منافقین در لندن افزود: در آن مقطع حتی رجوی ادعا می کرد ما با این اقدام خط وابستگی را کور کردیم و به نوعی این اقدام تروریستی خود را ضد امپریالیستی و ضد آمریکایی تبلیغ می کرد.

خدابنده ادامه داد: اما سال ها بعد و زمانی که آمریکا منافقین را جزو گروه های تروریستی اعلام کرد رجوی در قرارگاه اشرف گفت آمریکا با این کار می خواست به دولت اصلاحات حالی بدهد اگر غیر از این بود چرا هفتم تیر یا هشتم شهریور که ما ترورهای سال های ۶۰ تا ۶۲ را انجام دادیم این کار را نکرد.

وی با بیان این که ظاهرا سرکرده منافقین فراموش کرده بود که انفجار هفت تیر را اقدامی ضد آمریکایی تبلیغ می کرد، درباره تشابه جنایات منافقین و داعش گفت: این دو گروهک یک آبشخور دارند، زمانی که داعش موصل را گرفت و در حال نزدیک شدن به اربیل که پایگاه اصلی آمریکایی ها بود، آمریکا برای مقابله با داعش اقدام و اوباما نیز بیانیه ای صادر کرد.

خدابنده افزود: ویژگی هایی همچون نوع ارتباط سرکرده با پیروان، تنظیم رابطه با افراد، استفاده حداکثری از خشونت و شیوه های جذب در سازمان مجاهدین و داعش وجود داشت.

Matn

وی ادامه داد: اختلافات بین سازمان منافقین و داعش هم به توان آن ها در انجام کارها برمی گردد، در عملیات فروغ جاویدان و زمانی که منافقین به ایران حمله کردند، خیلی از افرادی که دستگیر کرده بودند اعدام شدند، مزارع را آتش می زدند و حتی گفته شده بود که هیچ اسیری نباید زنده بماند.

عضو جداشده از منافقین تصریح کرد: اگر مقاومت مردمی وجود نداشت و اگر توان نیروهای اطلاعاتی امنیتی ایران نبود، همان اتفاقاتی که امروز در سوریه و عراق می افتد در غرب ایران هم اتفاق می افتاد.

خدابنده اضافه کرد: زمانی که عراق در سال ۵۹ به ایران حمله کرد، رجوی ایران را آغازگر جنگ دانست و می گفت ما در این جنگ شرکت نمی کنیم، اما بعد از سقوط صدام در سال ۸۲ نوارهایی بیرون آمد که نشان می داد قبل از آغاز جنگ نفرات سازمان با مسئولین اطلاعاتی عراق نشست هایی داشته اند و اطلاعاتی را برای حمله به ایران در اختیار عراق قرار می دادند.

Naser Terror Matn

** خودکشی بهترین کار برای سرکرده منافقین

مسئول سابق دفتر منافقین در لندن در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوشت سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفت: در این باره اطلاعات مشخصی ندارم اما این مساله به لحاظ سیاسی هم مهم نیست که محل اقامت رجوی کجاست.

خدابنده افزود: زمانی در یکی از نشست های شورای ملی مقاومت، بنی صدر به رجوی گفته بود اگر بروید عراق با فرض پیروزی بر ایران، جواب مردم را چه می دهید و این خیانت آشکار همکاری با دشمن متجاوز است؛ اما رجوی در پاسخ، این جمله از هیتلر را گفته بود که کسی از پیروز سوال نمی کند.

وی ادامه داد: البته هیتلر جمله دیگری هم در ادامه می گوید و آن این که کسی که شکست می خورد لازم نیست جواب بدهد مثل خود هیتلر که خودکشی کرد.

وی ادمه داد: الان مهم نیست که سرکرده این گروهک، خودکشی کند و یا پنهان شود. مهم این است که نمی تواند پاسخگوی اقدامات خود باشد.

خدابنده اضافه کرد: آن چه مشخص است، این است که رجوی نمی تواند پاسخگوی هیچ چیز باشد، هم پیش بینی هایش شکست خورده و هم کارهایش شکست خورده است. بهترین کار خودکشی بود که وی عرضه این کار را هم نداشت، ضمن این که الان این گروهک اساسا برای غربی ها هم قابل استفاده نیست .

در هفتم تیر ماه ۱۳۶۰، بر اثر انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب که مسوولیت های عالی در جمهوری اسلامی ایران داشتند، به شهادت رسیدند.

این حادثه، اولین اقدام گروهک تروریستی منافقین نبود و بر اساس آمار اعلام شده، منافقین حدود ۱۷ هزار نفر از شهروندان ایران اسلامی را ترور کرده و به شهادت رسانده اند.

هر ساله به منظور بزرگداشت شهدای ترور، مراسم مختلفی در ایران اسلامی برپا می شود و شخصیت های مختلف به بررسی و تحلیل چگونگی پیدایش، جنایات و حامیان گروهک تروریستی منافقین می پردازند.

از نکات مورد توجه این مراسم در سال جاری، همزمانی جنایات گروهک تروریستی داعش در منطقه است که در روزهای اخیر علاوه بر جنایات در عراق و سوریه، حملات تروریستی را در تونس، فرانسه و مسجد شیعیان عربستان و کویت انجام داده و ده ها نفر از مردم بی گناه را به خاک و خون کشیده اند.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3089