• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مدل رفتاری فرقه رجوی بر مبنای قتل و غارت است/ مزدوران فرقه رجوی با اخبار جعلی و کشته سازی در پی تحریک مردم هستند

  • کد خبر : 30705
  • 03 آگوست 2021 - 3:50

رفتار فرقه رجوی که در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۶۷تا تنگه چهار زبر اسلام آباد غرب پیش آمد، نشان می دهد مدل حکومت آنها قتل و غارت است. کشتن بیماران بر تخت بیمارستان و قتل زنان و کودکان یک نمونه آن است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بی دلیل نبود که در عملیات مرصاد تمام اقشار مردم به کمین آنها رفتند. در میان شهدای عملیات مرصاد کشاورز، نانوا، خیاط، قالی باف و دیگر اقشار دیده می شوند یعنی وقتی امنیت بخطر افتد، جای درنگ برای هیچ کس نیست.

به خاطر کوردلی، امروز هم آنها آلت دست دشمنان ملت ایران هستند. امروز کار اصلی رجوی ها دادن گرای درست به توپخانه ی دشمن و دادن گرای غلط به مردم و مسولان است.

حدود ۳۰۰ شبکه رسانه ای و هزاران شبکه مجازی به امید همین مزدوری رجوی ایجاد شده اند. مزدوران فرقه رجوی با اخبار جعلی، موج سازی، کشته سازی و با تحلیل های غلط در پی تحریک مردم و گل آلود کردن شرایط هستند تا فرصت ماهیگیری را برای دشمنان ایران فراهم کنند.

نفوذ، جاسوسی و تبدیل اعتراضات و انتقادات مردمی به خط آشوب و آتش، از ماموریت های امروز رجوی ها است.

برای شکست توطئه فرقه رجوی در این ماموریت جدیدشان هم باید عملیات مرصادی دیگر با همان رمز یاعلی ابن ابیطالب راه انداخت.

همه اقشار مردم در کمین مزدوران رجوی باشند، حتی در برخی تجمعات، باید فرصت را برای شناخت و شکار این مزدوران غنیمت شمرد چرا که هیچ ایرانی اموال مردم و بیت المال را آتش نمی زند. منافق روزی خود را برملا می سازد، اصحاب حق در کمین آن روز باشند طبق همان سنت الهی که: « ان ربک لبالمرصاد».

یادداشت از: احمد ملاشاهی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30705