• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رجوی نمی تواند با کارت سوخته مؤسسان چندم سر نیروهای نگون‌بخت شیره بمالد / کانون‌های مسخره شورشی، هزار اشرف و اشرف نشان‌ها دیگر کاربردی ندارند

  • کد خبر : 30276
  • 28 ژوئن 2021 - 10:35

عضو جدا شده از فرقه رجوی نوشت: رجوی نمی تواند با کارت سوخته مؤسسان چندم، سر نیروهای نگون‌بخت سازمان را شیره بمالد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، علی جهانی فرد با انتشار یادداشتی نوشت: مریم عضدانلو سرکرده فعلی این فرقه تروریستی بهتر است به جای فیل هوا کردن مؤسسان پنجم به انبوه سوالات پاسخ دهد، سؤالاتی چون رجوی کجاست؟ و انقلاب کذایی چه شد؟ ارتش آزادی بخش چه شد؟ و هزاران سؤال بی پاسخ دیگر. باید به وی بگویم که خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با  این فیل هوا کردن ها نظیر کانون های شورشی، هزار اشرف و اشرف نشان ها و هزار هم ردیف و بجای مؤسسان پنجم با هزار مؤسسان هم نمی توانید از وخیم تر شدن اوضاع تشکیلاتی و سیاسی سازمان فرقه گرایتان را جلوگیری کنید.

سران فرقه رجوی و به طور خاص مسعود رجوی ید طولایی در هوا کردن انواع و اقسام فیل هوا کردن ها دارند. تاسیس دوباره ارتش‌ به اصطلاح آزادی بخش یکی از این فیل هوا کردن های رجوی مفقودالاثر هست که هر وقت اوضاع تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش بسیار وخیم شده است رجوی با شعبده بازی آن را اعلام می کند.

برای روشن‌تر شدن این موضوع کمی به عقب بر می گردیم و نگاهی به شرایط اعلام مؤسسان دوم ارتش به اصطلاح آزادی بخش می اندازیم.

در موقعی، من از طرف سازمان برای مالی اجتماعی به اروپا رفته بودم و مریم عضدانلو هم که به قول رجوی موشک استراتژیکی بود به‌ خارج آمده بود تا از اروپا سرنگونی را محقق کند و به عنوان رئیس جمهور مادام‌العمر منصوب شده و شوهرش مستقیم به تهران برود ولی این موشک استراتژیک سازمان کمانه کرده و دوباره بر سر نیروهای نگون‌بخت سازمان در قرارگاه اشرف فرود آمده بود.

تحلیل های آبکی رجوی مفقودالاثر مثل همیشه اشتباه از آب درآمده بود. اکثریت نیروهای سازمان، مسئله دار و متناقض شده و فرقه دچار مشکل ریزش نیرویی شده بودند. خلاصه اینکه سازمان در بدترین شرایط تشکیلاتی قرار گرفته بود که در آن موقع رجوی با راه‌اندازی یک نشست به دروغ گفت می خواهد ارتش آزادی بخش را منحل کند و همه بروند پیکار خودشان. عده ای دلقک در همان نشست آمدند پشت تریبون و با گریه و زاری از رجوی درخواست کردند که ارتش آزادی بخش را منحل نکند و قول می دهند که بچه‌های خوبی برای مسعود و مریم باشند و کاملا گوش به فرمان رهبری باشند. در این هنگام رجوی با شعبده بازی گفت پس دوباره ارتش آزادی بخش را تاسیس می کنیم و شما دوباره باید درخواست عضویت در این ارتش بدهید و مؤسسان دوم ارتش آزادی بخش باشید.

بدین ترتیب رجوی با یک نمایش مسخره در عرض چند ساعت ارتش آزادی بخش را منحل و مؤسسان دوم را اعلام کرد تا بدین وسیله هم از پاسخگویی فرار کند و هم دهان نیروهای معترضین و متناقض را ببندد و هم با راه‌اندازی سرکوب شدید از ریزش نیرویی جلوگیری کند.

حالا هم که شرایط تشکیلاتی بسیار وخیم تر از آن موقع است و سازمان هم دچار مشکل ریزش روز افزون نیرویی، می خواهد فیل مؤسسان پنجم را هوا کند تا شاید بتواند دردی از درد های بی درمان خودشان را درمان کنند.

واقعا خیلی مضحک و خنده دار است، طوری که مرغ پخته هم خنده اش می‌گیرد. البته این گونه فیل هوا کردن ها برای نیروهای سازمان دیگه امری عادی شده است و رجوی نمی تواند با این کارت سوخته مؤسسان چندم سر نیروهای نگون‌بخت سازمان را شیره بمالد.

در اینجا روی سخنم با این زوج رجوی ها است که آخر شما آن موقع تحت حمایت های همه جانبه صدام حسین دیکتاتور سابق عراق که در اوج قدرت بودید و قرار گاه استراتژیکی اشرف و سلاح داشتید و نیروهای سازمان هم هنوز از کار افتاده نشده بودند چکار توانستید بکنید که حالا در اسارتگاه کشور آلبانی با یک عده زن و مرد مسن، سالخورده و بیمار می خواهید انجام بدهید.

واقعا این بار دیگر این سناریوی مؤسسان پنجم خیلی مضحک تر از قبل می باشد. ارتش بی‌رهبر و بی‌سلاح که نیروهای آن همه سالخورده و پیر و از کار افتاده و بیمار هستند می خواهد مؤسسان پنجم را تاسیس کند؟ ارتشی که عملا منحله است و هیچ کارآیی ندارد. لابد مریم عضدانلو سرکرده فعلی این گروه تروریستی می خواهد این بار با کانون های دروغین خودش تحت عنوان کانون های شورشی این مؤسسان پنجم را راه‌اندازی کند. خلاصه در این شرایط که رجوی مفقودالاثر و مریم عضدانلو سرکرده فعلی این گروه تروریستی به‌ لحاظ سیاسی ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را از دست داده و شیوخ عربستان سعودی هم در حال مذاکره با دولت ایران هستند و رجوی ها حمایت آنها را هم از دست دادند، رجوی ها به فکر فیل هوا کردن مؤسسان پنجم افتاده اند تا بدین وسیله سر نیروهای نگون‌بخت سازمان را شیره بمالند و راه برون رفتی برای بحران های لاعلاج خودشان پیدا کنند.

آنها می خواهند چند صباحی بیشتر نیروهای سازمان را در اسارتگاه کشور آلبانی تحت عنوان اشرف سه نگه دارند و به عمر تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده شان بیفزایند و به زندگی خوار و خفیف و خائنانه شان ادامه دهند. ولی دیگر زمان این گونه فیل هوا کردن های تکراری به سر رسیده و کسی حتی نیروهای سازمان را نمی توان فریب داد. آن موقع که همه چیز داشتید شاید یک مقداری با این گونه فیل هوا کردن ها موفق می شدید ولی الان چیزی ندارید. دیگر نه تنها هیچ دستاوردی نخواهید داشت بلکه بیشتر دست خودتان رو می شود. بنابر این مریم عضدانلو سرکرده فعلی این گروه تروریستی بهتر است به جای این فیل هوا کردن مؤسسان پنجم به انبوه سوالات پاسخ دهد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30276

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی