• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
پس لرزه‌های صدور کارت هویتی به جداشده های فرقه رجوی در آلبانی

روزنه امید برای جدایی از فرقه جنایت پیشه رجوی

  • کد خبر : 29949
  • 20 می 2021 - 9:38

همان گونه که انتظار می رفت پس از صدور کارت شهروندی برای جداشده های فرقه رجوی در آلبانی یک سونامی برای جدایی از تشکیلات به راه افتاده است.

بر اساس گزارش های رسیده، انتشار این خبر در داخل فرقه، مشکلات جدی را برای مریم رجوی و سران فرقه به وجود آورده و آنها، سراسیمه به فکر مقابله با پس لرزه های این خبر هستند.

شاید در یک تشابه تاریخی بتوان گفت که این شرایط شبیه زمانی است که خبر انتقال فرقه به آلبانی مطرح گردید و موج جدایی از فرقه به جریان افتاد.

آن زمان، آمار خروج از فرقه به اندازه ای بالا رفت که هر روز شاهد اعلام جدایی افراد بودیم. شرایط به طوری بود که وقتی از خواب بیدار می شدیم، متوجه تخت های خالی کنارمان شده و وقتی هم سوال می کردیم که این افراد کجا هستند می گفتند رفتند ماموریت.

زمانی که به آلبانی منتقل شدیم من مدتی در آشپزخانه فعالیت کردم و به این جهت با آمار افراد سر و کار داشتم. هر روز می دیدم که آمار در حال پائین آمدن است. فکر می کردم که واقعا افراد را برای ماموریت می فرستند به کشورهای مختلف و یا به پایگاه های دیگر ولی بعدها فهمیدم که همه اش فیلم بود، هر کسی که نیست یعنی از فرقه جدا شده و رفته پی زندگیش.

اکنون نیز دقیقا همان شرایطی به وجود آمده که حدود شش سال پیش بود. وقتی این خبر به افراد مستقر در «اشرف ۳» می رسد خیلی ها را به فکر می اندازد. تازه متوجه می شوند که یک روزنه امیدی وجود دارد. سران دروغ گوی فرقه مستمر این گونه تبلیغ می کنند که در بیرون از فرقه افراد در حالت فقر و مرگ هستند. اما اکنون دیگر آن دروغ ها کار ساز نبوده و به یُمن اتفاقات مثبتی که می افتد هر روز امید بیشتری در دل افراد گرفتار در اردوگاه مرگ رجوی زنده می شود.

با هم دعا می کنیم که هر چه زودتر پدران و مادران بیشتری از عزیزانشان خبر سلامتی کسب کنند تا بتوانند در قدم بعد به دیدارشان نائل آیند.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29949