۱۷ ژوئن و خودسوزی در فرقه رجوی
از روزهای اولیه تاسیس سازمان مجاهدین خلق ، آنها ارتباطات درونی بسته ای داشته اند ، ولی این امر در اواسط دهه ۱۹۸۰ بعد از اینکه رهبران گروه و بسیاری از اعضا به پاریس نقل مکان نمودند به موضوعی خبیث تر تبدیل شد. سازمان مجاهدین خلق خودکشی را تحسین می کند ، مسعود رجوی ظاهراً تمامی اعضای سازمان مجاهدین خلق را “شهدای زنده” نامیده ، و خودسوزی معمول ترین نوع خودکشی در سازمان است. برای مثال ، در سال ۲۰۰۳ ، تقریبا ۱۰ خودسوزی در اعتراض به دستگیری مریم رجوی در پاریس صورت گرفت که در نهایت موجب کشته شدن دو نفر از افراد این سازمان شد. سازمان مجاهدین خلق همچنین از تهدید به خودسوزی به عنوان یک ابزار در مذاکره با JIATF ، با کاوش گران انگلیسی ، و با فرانسه استفاده نموده است. اعضای سابق این سازمان اشاره می کنند که یک تعداد از اعضای سازمان مجاهدین خلق نیز بخاطر اینکه از خروج آنان از سازمان جلوگیری می شد اقدام به خودسوزی کردند و دلیل مرگ اعضای نافرمان که در زیر شکنجه کشته شده بودند نیز خودکشی اعلام گردیده بود. اینها گوشه هایی از گزارش انستیتوی تحقیقات دفاعی ملی (RAND) که یک مرکز تحقیقات و برنامه ریزی است و از جانب دولت فدرال آمریکا تأمین مالی می شود و مورد حمایت دفتر وزیر دفاع ، ستاد مشترک ، فرماندهی نبرد متحد ، نیروی دریایی ، سپاه تفنگداران دریایی ، آژانس های دفاعی ، و جامعه اطلاعاتی دفاعی تحت قرارداد W74V8H-06-C-0002 می باشد در مورد خودسوزی در این فرقه انجام پذیرفته است. حال به این سخنان مسعود رجوی رهبر فرقه مجاهدین توجه کنید که گزارش رند را مورد تأیید قرار داده و هر نوع شکی را در رابطه با این موضوع از بین می برد :
۱ – صدیقه مجاوری ؛
۲ – ندا حسنی
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2987
- ارسال توسط : feraghnews.ir
صدیقه مجاوری و ندا حسنی دو عضو فرقه رجوی بودند که پس از سال ها نگهداری در شرایط انزوا و فشار و شست و شوی مغزی به اروپا انتقال داده شده بودند. به دنبال دستگیری مریم رجوی و چند تن از سرکردگان فرقه رجوی از سوی پلیس فرانسه ، فرماندهان فرقه این دو زن را وادار کردند به نشانه اعتراض ، خود سوزی کنند. آنها قربانی شدند تا جسد متحرک شبح گونه ای که در زندان فرانسه گیر افتاده بود ، از بند بگریزد. مریم رجوی فردی خودخواه و مریض احوال و بی آبروست که اکنون پایکوبان بر جنازه صدیقه مجاوری و ندا حسنی می خندد و به خیانت ادامه می دهد. اما بشنویم از کشته شدگان روز ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ که به دستور مستقیم رهبران این فرقه دست به خودسوزی زدند تا امروزه مریم رجوی بتواند در مراسم های مختلف همچون ویلپنت که در ۱۳ ژوئن برگزار گردید آزادنه قدم بزند و به سخنرانی بپردازد.


































