• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پدری دیگر بدون دیدار با فرزند آسمانی شد / محمد رضا ندایی چهره در خاک کشید

  • کد خبر : 29632
  • 24 آوریل 2021 - 12:48

این  گنج نهان در دل خانه پدرم  بود

هم بال و پرم بود و همی تاج سرم بود

هرجا که زمن نام و نشانی طلبیدند

هم  نام بلندش سند معتبرم بود

با نهایت تاسف و تأثر باز هم خبردار شدیم پدر چشم انتظار یکی دیگر از اعضای گرفتار در فرقه رجوی آسمانی شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، محمد رضا ندایی مثل سایر پدران و مادرانی که در حسرت دیدار عزیزشان چهره بر خاک کشیدند، در میان غم و اندوه فراوان خانواده اش بدرود حیات گفت.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی درگذشت آقای محمدرضا ندایی پدر رنج دیده «فریدون» را به خانواده محترم ندایی به ویژه مادر فریدون تسلیت عرض نموده و خودش را در غم از دست دادن این پدر دلسوز و مهربان شریک می داند.

چقدر دردناک و غم انگیز است این گونه فراق های بسیار حُزن انگیز. هر چقدر تلاش می کنیم که امید بدهیم بلکه دری باز گردد و فرزندی به سوی خانواده اش مجدد باز گردد ولی بعضا اجل فرصت نمی دهد و نفسی را در سینه نگه داشته و کار را تمام می کند. از سویی بی رحمی رجوی نیز مزید بر علت شده و مانع از دیدارها و تماس ها می گردد.

مرحوم محمد رضا ندایی از کسانی بودند که ارتباط بسیار فعال با مجموعه انجمن نجات داشتند. وی همواره به همراه همسرش در تمامی فعالیت ها و گردهمایی های انجمن نجات شرکت کرده و برای رهایی فرزندشان از هیچ کاری دریغ نمی کرد. در اینجا ما مادران و پدران و خانواده های دردمند اعلام می داریم که از خواسته بر حق خود کوتاه نیامده و همواره بر تلاش هایمان خواهیم افزود.

بدین وسیله از تمامی کسانی که به نوعی با فریدون ندایی در داخل فرقه ددمنش رجوی آشنایی داشته و یا ارتباط دارند می خواهیم که به خاطر رضای خدا خبر درگذشت پدرش را به او برسانند. هر چند که عوامل سرکوبگر رجوی مانع از رسیدن این خبر دردناک به فریدون خواهند شد ولی در عصر ارتباطات هیچ خبری تا ابد پشت دیوارهای سانسور و اختناق رجوی باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29632

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی