• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

برادری دیگر حسرت به دل رخ در نقاب خاک کشید / امیدواریم «جعفر ادیب پور» تصمیم درست را برای ادامه زندگی بگیرد

  • کد خبر : 29540
  • 13 آوریل 2021 - 11:46

با کمال تاثر و تاسف باخبر شدیم که پسر بزرگ خانواده «ادیب پور» در روزهای پایانی سال ۹۹ دار فانی را وداع گفته و به رحمت خداوندی رفته است.

مرحوم «حسن ادیب پور» برادر بزرگ یکی از اسیران فرقه رجوی به نام «جعفر» بود. خانواده ادیب پور همیشه جویای حال عزیزشان از طریق انجمن های نجات می باشند. برادران و خانواده جعفر ادیب پور در تمام همایش ها، گردهمایی ها و تجمعات ضد فرقه رجوی شرکت داشته و از انجمن نجات حمایت بی دریغ انجام دادند.

ما عمیق ترین تسلیت های خودمان را نثار خانواده ادیب پور کرده و خود را در غم جانسوز آن ها شریک می دانیم.

از همین فرصت نیز استفاده کرده و به جعفر ادیب پور که در فرقه رجوی و در اسارت آنان به سر می برد تسلیت گفته و امیدواریم که هر چه زودتر به خود آمده و تصمیم درست و منطقی را برای ادامه زندگی خودش بگیرد.

این طور که ما شنیده ایم مرحوم حسن ادیب پور ارتباط نزدیکی با برادر کوچکترش جعفر داشت طوری که همیشه در کنار هم بودند و جعفر در کار کردن با برادر بزرگترش بسیار رضایت داشته و بدون او کاری انجام نمی داده است. مرحوم ادیب پور که از جانبازان شیمیایی در جنگ هشت ساله میهنی بودند در لحظات آخر عمرش مثل گذشته نام جعفر را بر زبان داشته و خواهان دیدن برادر کوچکترش بود اما متاسفانه این آرزو را با خود به آن دنیا برد زیرا رجوی جنایتکار هر گونه ارتباط خانوادگی را قطع کرده و اجازه ارتباط با خانواده ها را به هیچ کس به جز اعضای مورد اعتماد خودش نمی دهد. 

بدین وسیله از تمام کسانی که در داخل فرقه رجوی روزانه و در چند نوبت رسانه های انجمن نجات را رصد می کنند خواهش داریم که این خبر را به جعفر ادیب پور برسانند تا جعفر بداند که خانواده اش در فراق او چه بد روزگاری می گذرانند.

ممکن است که برخی جعفر را در داخل تشکیلات نشناسند. او نوحه خوان است و همه صدایش را دوست دارند و عمدتا هم در فرقه به کار خیاطی مشغول است.

خبر رسانی در این زمینه یک وظیفه انسانی است و وجدان را آسوده می کند. فرقه رجوی از عمد خبرهای مربوط به خانواده ها را از اعضای خود مخفی نگه می دارد تا کسی با شنیدن خبرهای مربوط به خانواده اش دچار تنش نشود زیرا همه باید تمام وقت در اختیار فرقه باشند.

بار دیگر تسلیت های خودمان را نثار خانواده داغدار ادیب پور می نماییم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29540