• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندان، نتیجه ماهیت رجوی

  • کد خبر : 2952
  • 15 ژوئن 2015 - 11:10

ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندان، نتیجه ماهیت رجوی

در حالیکه گروه دوم خانواده ها با تحمل زحمات و مشقات فراوان خود را به عراق و جلوی کمپ لیبرتی رساندند خبرها حاکی از آن است که رجوی همچنان با سبعیت و بی رحمی بی همتا اجازه دیدار به خانواده را ها نمی دهد.Camp-Liberty-Mojahedin-Khalq-100620155-1024x768

در بین این خانواده ها دو جوان هستند که سی سال است از دیدار پدر خود محروم و داغ دوری و هجرت آنها پایان نمی یابد.

آیین و روش فرقه ای ؛ رجوی این است که پدران و مادران پیر هفتاد ساله را ازدیدار فرزندان خود محروم نماید و به آنها مارک مزدوری بزند.

بدون شک روزی خواهد رسید که رجوی و سرکردگانش بطور تاریخی مورد لعن و نفرین قرار گیرند و از او در ردیف دیکتاتورانی چون هیتلر و موسولینی و صدام … نام ببرند.

اگر سایر دیکتاتوران به مردم کوچه و بازار و دشمنان خود رحم نمی کردند رجوی پا را فراتر از هر قانونی نهاد و به اعضای دست نشانده خود و پدران و مادران آنها نیز رحم نمی کند.

در تاریخ کدام رهبر و مدعی انقلابی گری سراغ دارید که اعضای خود را سی سال درکمپ های زندان گونه بی خبر از دنیا نگاه دارد و اجازه زندگی و تشکیل خانواده و داشتن فرزند را از آنها بگیرد ومانع دیدار پدر و مادرها وبستگان شود … و در سر هر بزنگاهی اعضایش را مورد تهمت و شماتت قرار دهد.

در تاریخ کدام رهبر و گروه انقلابی سراغ دارید به اتهامات واهی و یک شک و شبهه ونگرانی از جان خود صدها تن از اعضایش را به زندان و زنجیر بکشاند، تعدادی از آنها را هم قربانی کند و در آخر سر هم بگوید. همه این کارها بخاطر حفظ جان من لازم بوده و طلب کار تر بگوید … شما همکاری هم نکردید. و باید از از این زندان و شکنجه تشکر هم می کردید‍!

و در تاریخ کدام گروه مدعی انقلابی ایرانی سراغ دارید رهبر آن خود را امام زمان بخواند و خطاب به نفراتش بگوید شما سربازان امام زمانید و سلاح امام زمان را بدست دارید، تعدد زوجات را برای خود مشروع و زندگی را برای دیگران حرام بداند، ماه رمضان عوض کند.شریعت دین عوض کند و اصول و فروع دین را با تمایلات خود هماهنگ کند!

یالعجب ! و با این همه ادعا در هنگام سخنرانی با وقاحت هم بگوید اگر به جای سی و شش نفر سیصد و شصت نفر و هزار نفر هم کشته می شد باکی نیست …. ولی خودش حداقل دوازده سال از ترس جان در سوراخ و پستو پنهان شود.

این محتوا با این کردار بی ارتباط نیست از کوزه همان برون تراود که در اوست

آن کس که بَدم گفت، بدى سیرت اوست‏

و آنکس که نکو گفت مرا، خود نیکوست‏

حال متکلم از کلامش پیداست‏

از کوزه همان برون تراود که در اوست

* ایران اینترلینک *

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2952

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی