• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

برملا شدن بیش از پیش ماهیت تروریستی فرقۀ رجوی در فرانسه

  • کد خبر : 2940
  • 15 ژوئن 2015 - 10:18

برملا شدن بیش از پیش ماهیت تروریستی فرقۀ رجوی در فرانسهTerorism

حملۀ وحشیانۀ چاقوکشهای مریم رجوی در جلوی مقر او در حومۀ پاریس به آقای مصطفی محمدی و دختر و وکیلش و دستگیری یکی از مهاجمان توسط پلیس

به دنبال حملۀ تروریستی چاقوکشهای رجوی در ماه گذشته بعد از آکسیون جدا شدگان سازمان مجاهدین خلق در پاریس به آقای منصور نظری یکی از اعضای جدا شدۀ سازمان مجاهدین و زخمی کردن او و پخش اطلاعیه های توهین و تهمت و دروغ علیه جدا شدگان در محل آکسیون و ساختمان محل اقامت اینجانب و شکایت آقای نظری و اینجانب و دیگر دوستان به پلیس فرانسه و تشکیل پرونده های اتهام تروریستی بیشتر علیه دار و دستۀ مریم رجوی در قضائیۀ فرانسه؛ روز جمعه ۱۲ ژوئن ۲۰۱۵ برابر با ۲۲ خرداد ۹۴ درست یک روز قبل از برپایی شوی مریم رجوی در ویلپنت پاریس با شعارهای دروغین و فریبکارانۀ آزادی و دموکراسی! البته در بزم شخصیتهای جنگ طلب آمریکایی!! چاقوکشهای مریم رجوی در محل اقامت او در شهرک اورسوراواز در حومۀ پاریس به دوستمان آقای مصطفی محمدی و دختر و وکیلش حمله ور شده و آنها را به شدت زخمی کردند. آقای مصطفی محمدی در اعتراض به بردن دختر بزرگتر او به عراق در حالیکه هنوز به سن قانونی نرسیده بود و نگهداری او در جهنم عراق زیر خطر مرگ و درخواست بیرون آوردنش از هفت حصار تشکیلاتی رجوی در عراق چند روز پیش از کانادا به فرانسه آمده و با گرفتن وکیل شکایتی را در این مورد علیه مریم رجوی و همسر سابقش مهدی ابریشمچی تسلیم دادگاه های فرانسه کرده است. و برای این اعتراض و با این خواسته در روز مذکور همراه دختر کوچکترش و وکیل فرانسوی اش عازم محل اقامت مریم رجوی در اورسور اواز در حومۀ پاریس شد که بعد از چند لحظه اعتراض عده ای از چماقداران و چاقوکشان لات و لمپن مریم رجوی که با ماشین مشغول گشت در اطراف مقر مریم رجوی بودند بر سر آنها ریخته و به ضرب و شتم آنها پرداختند که بر اثر آقای مصطفی محمدی و دخترش به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند که هم اکنون بستری می باشند. پلیس محلی بعد از اطلاع از ماجرا به محل حادثه آمده و موفق به دستگیری یکی از مهاجمان از افراد مقر مریم رجوی گردید که وی هم اکنون در بازداشت است. پلیس با شکایت آقای مصطفی محمد و دخترش و وکلیشان پروندۀ دیگری از سلسله پرونده های تروریستی اخیر فرقۀ رجوی تشکیل داده و به قضائیۀ فرانسه ارجاع نمود. تا کنون خبرنگاران رسانه های متعدد فرانسوی و آمریکا و کانادا با آقای مصطفی محمدی موقع طرح شکایتشان و در بیمارستان مصاحبه به عمل آورده و عکس و گزارش از وضعیت او و حملۀ چاقوکشان باند مریم رجوی به آنان تهیه و مخابره کرده اند.

بدینگونه مریم رجوی و باندش که فکر می کنند با فریبکاری ها و شعر و شعارهای مدرنیته نمایی می توانند ماهیت کثیف تروریستی و خشونت طلبانۀ شان را پنهان بدارند مجبور به رو کردن ماهیت پلید تروریستی خود شده و بیش از پیش در نزد مردم اور سور اواز منطقۀ محل اقامت رجوی و باندش و در نزد همۀ مردم فرانسه رسوا و منفور شدند و پرونده های تروریستی متعددشان در نزد پلیس و قضائیۀ فرانسه سنگین تر گردید.

به قلم قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2940