• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
یک فعال حقوق بشر خطاب به سفیر آلبانی در فرانسه:

فرقه رجوی آلبانی را به جنگ های داخلی فرا می خواند / «هادی ثانی خانی» را پیدا کنید

  • کد خبر : 29168
  • 13 مارس 2021 - 9:53

یک عضو نجات یافته از فرقه رجوی به سفیر آلبانی در فرانسه نامه نوشت و از دولتمردان و سیاستمداران فرانسوی خواست تا «هادی ثانی خانی» را پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه محمود سپاهی به مراجع مراجع قانونی آلبانی و فرانسه آمده است:

سفیر محترم آلبانی در فرانسه، دولتمردان و سیاستمداران فرانسوی

اینجانب محمود سپاهی از اعضاء سابق فرقه رجوی به عنوان نجات یافته و قربانی این فرقه، اولاً بسیار سپاسگزار هستم از اینکه تعدای از اسیران فرقه تروریستی رجوی را مورد حمایت کشور خودتان قرار داده اید، زیرا این کار بشر دوستانه شما کمکی بسیار بزرگ برای نجات جان این اسیران بعدی می باشد.
لذا ما به عنوان افراد جدا شده که نیمی از عمر خود را در این فرقه بی سمت و سو گذارنده ایم و رنج ها و دردهای زیادی از این فرقه کشیده ایم، توطئه های این فرقه حیله گر را به خوبی می دانیم.

می خواستم همانطور که در جریان گمشدن یکی از دوستانمان به نام هادی ثانی خانی هستید، نکاتی را گوشزد کنم:

۱-پناهندگانی که در کشور شما هستند، به کشور شما پناه آورده اند و باید زیر نظر شما کارهای روزمره و ریل پناهندگی آنها صورت گیرد.
۲-کشور آلبانی عراق نیست و هیچ کس به جز کمیساریا و دولت آلبانی حق دخالت در امور اداری این افراد را ندارد.
۳-یک قدم عقب نشینی از خواسته های این فرقه بی گمان هزار قدم جلو آمدن این فرقه بوده و کشور شما یعنی آلبانی را مثال عراق به جنگ های داخلی فرا می خواند.
۴-کمپ های آلبانی نه لیبرتی و نه اشرف هست که در آنجا بساط شکنجه و اذیت و زندان را دوباره بنا کرده و افراد را دوباره زیر چکمه های خود خرد کنند.
۵-کشور آلبانی در حفاظت و تامین امنیت جانی این اسیران مسئولیت دارد و نباید اجازه دهد کسی به آنها زور گفته و یا آنها را وادار به اطاعت از خود بکنند، یا آنها را قاچاق کنند و یا بلایی سر آنها بیاورند و آب از آب تکان نخرد. اینجا کشور شماست و کشور شما در قاره اروپا قرار دارد آلبانی نه عراق است و نه شما صدام.

لذا من به عنوان حامی حقوق بشر و قربانی این فرقه، امنیت جانی هادی ثانی خانی را یکی از مسولیت های شما می دانم و شما و کشورتان باید در این رابطه پاسخگو باشد.نگذارید سران فرقه، مثل لیبرتی و اشرف قربانیانی که به کشور شما پناه آورده اند را زندانی و مجبور به اطاعت از خود کنند و یا اگر رفتار آنها باب میل این فرقه نبود سر آنها را زیر آب کند و آنها مدت ها گم وگور شوند.

از آنجایی که سالیان بسیار طولانی در این فرقه بوده ام و به تمام زیرو بم این فرقه اشراف کامل دارم از شما می خواهیم که به سران فرقه تروریستی رجوی اجازه ندهید که کمپ آلبانی را یک کمپ نظامی و با تشکیلاتی مثل عراق تبدیل کنند. اگر به خواسته های این فرقه تن دهید بدون شک آلبانی در جنگ های قومی و مذهبی به عراق تبدیل خواهد شد.
اسیرانی که به شما پناه آورده اند هیچکدام این فرقه تروریستی را نمی خواهند و به دنبال زندگی آزاد و به دور از آقا بالا سر هستند.
این فرقه از روز بنیانگذاری تا همین الان کارهای خود را با ترور و شکنجه و زور پیش برده است، مراقب کشور خودتان باشید. ما تجربه خودمان را در اختیار شما قرار خواهیم داد البته اگه تا الان دیر نشده باشد باور کنید بعضی اوقات خیلی زود دیر می شود. در آخر باز خواهش می کنم  هادی ثانی خانی را پیدا کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29168