• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مریم رجوی، وطن فروش و خودفروشی که به هیچ کس رحم نمی‌کند

  • کد خبر : 29023
  • 06 مارس 2021 - 11:39

 مریم رجوی با وطن فروشی هایی که اخیرا انجام می دهد، اسب بی‌غیرتی را زین کرده‌ و بر بدن پر افتخار کشورمان می‌تازد. جای سئوال ندارد آیا این وطن فروش جز برای قدرت خودت هدفی دارد؟ آیا کسی که خود فروشی برایش مثل آب خوردن است به دیگران رحم می کند؟ مگر غیر از این است رجوی به خاطر به قدرت رسیدن خیالی و پوشالی که در ذهنش پرورش داده ناموسش را به تاراج داد.

به گزارش سرویس دیگر رسانه های فراق، سران فرقه رجوی در یک نشست با سران آمریکا اعلام همبستگی می کنند؛ یعنی مثل همان زمانی که مسعود وطن فروش با اربابش صدام حسین پیمان برادری امضا کرد. رجوی به صدام گفت: «بعد از پیروزی من (مسعود رجوی) و دردست گرفتن حکومت شهرهای جنوبی ایران را به تو می دهم چون قبلا این شهرها مربوط به اعراب بوده و بعد از به قدرت رسیدن من به شما باز خواهد گشت؟»

حالا دستمال برای آمریکا و اسرائیل پهن کردند که شما (آمریکا) به دولت ایران فشار آورید و چنان تحریم ها را زیاد کنید تا مردم نفش کشیدن برایشان سخت شود، آن موقع مجبور هستند به خیابان ها بیایند و با دولت ایران سر شاخ شوند. آن موقع ما هم از آب گِل آلوده ماهی می گیریم، با کمک شما بر تخت سلطنت خواهیم نشست و بعد ایران را هرطوری که شما صلاح می دانید اداره کنید. ما فقط قدرت بر مردم را می خواهیم. اما رجوی خاک بر سر نمی داند کدام پایگاه مردمی و کدام تحریم و کدام حمایت! از کسی که خون جوانانش را در شیشه کرده؟ کسی که اجازه دیدار به فرزندانشان را نمی دهند؟ مادرانی که برای دیدن فرزندان خود در کمپ اشرف ( ۳ ) لحظه شماری می کنند، و یا خانواده هایی که بر اثر کوید ۱۹ جان خودشان را دست می دهند، و دیدار با هم خونشان به قیامت راه پیدا می کند؟ یا در کمپ اشرف در آلبانی نفراتی که بر اثر کرونا در حال جان دادن هستند و به خاطر چرندیات مریم رجوی هرگز نمی تواند به خانه و خانواده فکر کنند؟

 صد البته که رجوی را بیشتر مردم جهان می شناسند، امّا به خیانت و وطن فروشی. خاک بر سر تو و فرقه وطن فروش تو که این گونه برای به قدرت رسیدن ، وطن فروشی می کند. مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو، تا ما اعضای جداشده هستیم این آرزو را با خود به گور خواهی برد.

یادداشت از: محمود سپاهی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29023