• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
پیام تسلیت «تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» به مناسبت درگذشت «غلامرضا بهروزی»

عهد می‌بندیم برای تاختن به ستمکاران فرقه‌گرا بی وقفه بتازیم

  • کد خبر : 28852
  • 20 فوریه 2021 - 12:52

اندوه از دست دادن هر عزیزی چنان تلخ است که هیچ عبارتی را دراین مقام یارای مرهم نهادن نیست و چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فقدان دوست و همکار عزیزمان جناب آقای غلامرضا بهروزی در انجمن نجات استان خراسان رضوی را به خانواده دردمند و عزادار آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم.

بی تردید تلاش ها و زحمات چندین ساله این انسان بزرگوار که همواره در جهت نیل به خواسته های خانواده های استان خراسان به انجام می رسید فراموش نخواهد شد و مسیر پر فراز و نشیب ایشان ادامه خواهد داشت.

آقای بهروزی در سالیان گذشته با همکاری خانواده های اسیران گرفتار در فرقه رجوی توانست مسائل و مشکلات انبوهی را به کنار زده و صدای خانواده های مظلوم را به گوش های شنوای مدافعان حقوق بشر برساند. مرحوم بهروزی ازهیچ تلاشی در راه آزادی اسیران گرفتار در چنگال های خونین رجوی کوتاهی نکرد و مسیردرخشان جنگ با فرقه گرایی را بی مهابا طی نمود. وی از تهدیدات فرقه رجوی در مسیر مبارزه با اهریمنان فرقه گرا نهراسیده و مثل سایر هم رزمانش در انجمن نجات استان‌های دیگر جنگنده و رزمنده به پیش رفت تا صدای مادران و پدرانی باشد که خواهان آزادی فرزندان خودشان می باشند.

از ایشان سه فرزند باقی مانده است که آخری در حال حاضر ۱۰ ماهه می باشد. واقعا دل هر انسان شریفی از این بابت به درد می آید و ناخودآگاه اشک در چشمان حلقه زده و بغض در گلو فشار می آورد.

با بهروزی عهد می بندیم که لحظه ای از مسیر درخشانی که طی می کرد کوتاهی نکرده و همچنان پرچم او را بالا نگه داشته و برای دفاع از مظلومیت و تاختن به ستمکاران فرقه گرا بی وقفه بتازیم.

روحش شاد و جنت مکان ایشان باد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28852

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی