• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

هشدار به نهادهای بین‌المللی حقوق بشر: اعضای گرفتار در فرقه رجوی امنیت جانی ندارند

  • کد خبر : 28485
  • 30 ژانویه 2021 - 12:07

بر اساس اخبار رسیده، اسیران گرفتار در فرقه رجوی امنیت جانی نداشته و هر از گاهی خبر درگذشت چند نفر به دلیل کرونا و عدم دسترسی به پزشک به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق،  در این میان مریم رجوی با کتمان کردن و دروغ‌گویی تلاش می‌کند که اوضاع را بر وفق مراد نشان داده و با فرافکنی‌های شرم آور وخامت وضعیت در داخل زندان مرگ موسوم به «مانز» یا به عبارتی «اشرف ۳» را لاپوشانی نماید.

روزی نیست که در سایت های فرقه رجوی خبری از اخبار کرونای داخل ایران نباشد، آنها با این گونه اخبار تلاش بر ایجاد انحراف در اذهان می نمایند تا خبر مرگ و میر داخل اسارتگاه خود را در بین افکار عمومی مخدوش کرده وکم رنگ نمایند ولی این‌گونه ترفندها از دید خانواده‌های اعضا دور نمی‌ماند.

مادران زجر کشیده و پدران دردمند لحظه‌ای از یاد و خاطر عزیزانشان که در فرقه رجوی گرفتار و در اسارت به سر می برند غافل نبوده و همه انسان های شرافتمند را دعوت به حمایت می نمایند.

بی تردید تلاش مذبوحانه فرقه منحط رجوی در به انحراف کشاندن اذهان و افکار عمومی با شکست مواجه خواهد شد، یعنی که به شکست خواهیم کشاند و اجازه نخواهیم داد که با جعل اخبار و بزرگ‌نمایی مسائل در داخل ایران، اخبار داخل فرقه رجوی تحت تاثیر قرار گرفته و لابه‌لای سایر اخبار گم شود.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28485

نوشته های مشابه