• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم رجوی و آخرین مسخره بازار همیاری

  • کد خبر : 28325
  • 16 ژانویه 2021 - 13:23

از یکی دو ماه پیش فرقه رجوی در طبل های تبلیغاتی خودش کوبیده بود که قصد دارد در یک نمایش تکراری و مسخره اقدام به جمع آوری کمک های مالی نماید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، قبلا ما پرده از این ترفند رجوی برداشته بودیم ولی باز جهت افشای هر چه بیشتر این شامورتی بازی دیدیم که باید باز افشا کرد و خسته نشد.

همانند فیلم هایی که تحت عنوان کانون های شورشی در همان اردوگاه اشرف ۳ درست شده و تهیه می گردد، این یکی نیز در یک اتاق کار شروع و به پایان رسید؛ تماس های جعلی که ظاهرا از ایران انجام می گردد و یا ابراز احساسات دروغ و یا جمع کردن پول هایی از اروپا و آمریکا.

برای هر کسی که مدتی در اروپا زندگی کرده باشد به خوبی این آشکار است که وضعیت مالی پناهندگان به ویژه پناهنده های ایرانی آن قدری خوب نیست که دست در جیب کرده و مبلغی را به یکی مفت و مجانی بدهند، به خصوص جماعت پناهنده که هفت شان در گرو هشت شان است.

با این وجود هر ساله در دو سه نوبت عناصر فریبکار فرقه رجوی این شوی مسخره را به راه می اندازند و چنین وانمود می کنند که گویا انبوهی از هواداران و دوستاران آنها از همه چیز خود می گذرند و به این جماعت کمک های مالی می رسانند.

با این اوصاف مریم رجوی برای ترمیم این مسخره بازار هر بار در انتهای این شوهای مشئمزکننده یک پیام تبریک و تشکر ارسال می کند و مبلغی را بیان می کنند که معمولا بین دو تا سه میلیون دلار است. کسانی که در این تشکیلات زندگی کرده اند و با قیمت های بازار آشنایی دارند به خوبی می دانند که دو میلیون دلار برای مسائل حدود دو هزار نفر پول قابل توجهی نیست و هزینه های آنان بسیار فرار تر از این حجم پول است، زیرا پول هایی که آنان نیاز دارند اصلا در قد و قواره این پول هایی که ظاهرا در نمایش های همیاری جمع می کنند نبوده و نیست.

اما چرا دست به اینکار می زنند و این آبرو ریزی را به جان می خرند؟

علت بسیار روشن است، پوشاندن پول هایی که از راه های مزدوری و جاسوسی تامین می گردد. همه می دانند که  هزینه های سرسام آور فرقه با این مبالغ تامین نمی گردد و نیاز به پول های کلان دیگر دارند، در ابعاد چند صد میلیون دلار، اما این حجم پول را چه کسی و یا چه کسانی  تامین می کنند؟ دلارهایی که از عربستان سعودی و شخص بن سلمان  و یا شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس و یا اسرائیل تامین می گردد کار این فرقه را می چرخاند، نه این خیمه شب بازی های تحت عنوان همیاری.

مریم رجوی هم که هدفش رنگرزی این بازی های زشت و زننده می باشد، سعی دارد تا در انظار عمومی و افکار مردمی پرده بر روی این فضاحت ها بکشد. اما وی همچون کبک سر خود را داخل برف کرده و فکر می کند که کسی متوجه این موضوع های وطن فروشانه نیست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28325