• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

آخرین اخبار از وضعیت کرونا در زندان «اشرف ۳» در گفت‌و‌گوی فراق با یک عضو فرقه رجوی: مریم رجوی به جز مرگ افراد سرشناس، تلفات کرونا را مخفی می‌کند

  • کد خبر : 28191
  • 04 ژانویه 2021 - 11:39

یکی از اعضای حاضر در فرقه رجوی درباره آخرین وضعیت تلفات کرونا در «اشرف۳» گفت: مریم رجوی به جز خبرِ مرگ افراد سرشناس آن هم بدون ذکر علت، اخبار تلفات کرونا را مخفی می‌کند.
محمد. م ظهر امروز در گفت و گو با فراق با تشریح وضعیت مقرهای فرقه رجوی در آلبانی اظهار داشت: سران فرقه هیچ آماری از تعداد افراد درگذشته به بیرون نمی دهند و اعضا به صورت گروهی در مقرهای خود قرنطینه هستند، حتی گفته می شود افراد مبتلا را جداگانه در آسایشگاه ها قرنطینه کردند اما اعضا هیچ اطلاعی از سلامتی همدیگر ندارند.

وی افزود: وضعیت مقر اشرف به صورتی شکننده است که حتی مریم رجوی هم با بهانه اینکه به توصیه پزشک ها عمل می نماید، نشست های خود را به صورت تصویری برگزار می کند.

محمد. م ادامه داد: شرایط پیش آمده نتیجه حماقت های سران فرقه می باشد که از ابتدا هیچ کس را مجبور به ماسک زدن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نکردند.
این عضو فرقه با طرح این پرسش که، سازمانی که توانایی نگهداری و کنترل حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر را ندارد چگونه می‌تواند برای مردم ایران کاری انجام دهد؟ افزود: هم اکنون مسئولان فرقه از کنترل وضعیت «اشرف ۳» عاجز شدند و با بهانه های مختلف مشکلات را به گردن همدیگر می اندازند.
وی با اعلام اسامی غلامرضا پورهاشم و محمد قلی احسانی از درگذشته های اخیر کرونا که از آن مطمئن است، افزود: از تمام خانواده ها و فعالان سیاسی می خواهم تا به صلیب سرخ یا کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان فشار بیاورند تا از وضعیت این محل گزارشی تهیه کنند.
محمد.م در پایان گفت: مریم رجوی مدام برای ما می گوید که حکومت ایران آمار کرونا را مخفی می کند اما خودشان به جز افراد سرشناس که بر اثر کرونا می میرند اسامی هیچ عضو دیگر را آشکار نمی کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28191