• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

تلاش خانواده‌ها به ثمر نشست: خورشید رهایی «غلامعلی میرزایی» طلوع کرد / منتظر اخبار خوشحال کننده دیگر خواهیم ماند

  • کد خبر : 28052
  • 27 دسامبر 2020 - 14:06

«غلامعلی میرزایی» بعد از ۴۰ سال دوری از خانواده، دوستان و آشنایان، سرانجام به میهن و به نزد خانواده بازگشت.

غم هجرانی که سال ها بر سر این خانواده دردمند سایه افکنده بود سرانجام با طلوع خورشید رهایی و آزادی محقق شد و وی به کانون گرم خانواده اش بازگشت.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی این خبر خجسته را به عموم خانواده‌های دردمندی که فرزندانشان در اسارت دیو فرقه رجوی گرفتار هستند تبریک و تهنیت عرض می کند. ما از صمیم قلب خواهان بازگشت تمام رها شدگان از فرقه شیطانی رجوی به میهن و به کنار خانواده و عزیزانشان هستیم.

قطعا خورشید در پشت ابر نهان نخواهد ماند و سپیده دمان رهایی بر خانواده های اسرای گرفتار در چنگال های اختاپوس رجوی خونخوار خواهد درخشید.

تشکل مادران، با ابراز شادمانی و مشارکت در خوشحالی خانواده آقای میرزایی و تمام وابستگان ایشان خود را در این شادمانی منحصر به فرد شریک می داند.

تبریک مضاعف به خانم فرشته مهدیان، همسر وفادار و بسیار مهربان آقای میرزایی که با فداکاری و وفای به عهد سالیانِ سال در انتظار بازگشت همسرش باقی ماند و تنها فرزند خانواده را در شرایطی سخت بزرگ کرد و تبدیل به انسانی والا نمود. تبریک به علی پسر غلامعلی میرزایی که سال ها در کنار مادر قرار گرفت و تنها پشتوانه مادر شد و مثل کوهی استوار بر مشکلات زندگی سر خم نکرد. تبریک به عروس خانواده میرزایی که با قدم های خیر ایشان، چراغ امید در این خانواده روشن گردید و به ثمر نشست.

تبریک به تمام حامیان تشکل مادران و انجمن های نجات در سراسر استان های ایران و تلاشگران ایثارگر.

تشکر می کنیم از مسئولین جمهوری اسلامی که درهای رأفت اسلامی را همواره بر روی خانواده های اسیران گرفتار در فرقه رجوی باز می گذارند و با گشاده رویی روحیه می بخشند.

منتظر اخبار خوشحال کننده خواهیم ماند. قطعا در پایان سال ۱۳۹۹ اخبار خوشحال کننده دیگری خواهیم شنید و در سال ۱۴۰۰ مقدم جداشدگان دیگری را تبریک خواهیم گفت.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28052