• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شیطان مدعی بازی با آبرو شد

  • کد خبر : 28027
  • 26 دسامبر 2020 - 10:32

اخیرا در اطلاعیه ای از طرف فرقه رجوی مدعی شده اند که گویا فعالیت های گسترده ای برای بی آبرو کردن مریم رجوی انجام شده است.

در این اطلاعیه به نقل از یک شرکت امنیت سایبری به نام «شرکت امنیت سایبری تردستون ۷۱»  نام برده شده که گویا این شرکت فعالیت های ضد مریم رجوی را در توئیتر رصد کرده و به اطلاعاتی در این خصوص رسیده است که بیانگر یک حرکت برای بی آبرو کردن سرکرده فرقه رجوی یعنی «مریم رجوی» بوده است.

طنزی که سرهم بندی کرده اند و به خورد عوام الناس می دهند این است که مگر مریم رجوی آبرویی هم داشت که کسی بخواهد آن را ببرد؟

تا آنجائی که ما می دانیم وی از زمانی که از شوهر خود مهدی ابریشم چی طلاق اجباری گرفت تا به صیغه سرکرده گروه نفاق یعنی مسعود رجوی در آید دیگر آبرویی برای ایشان نمانده بود.

در فرقه رجوی در این سالیان هم خیلی تلاش کردند که این داستان مسخره طلاق و ازدواج را یک جورایی هم بیاورند ولی موفق نشدند زیرا قضیه آنقدر بوی گند می داد که هیچ رقم نمی شد آن را هم آورد، و هنوز هم فضاحت این داستان مسخره ادامه دارد.

از طرفی مریم رجوی به خاطر ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندانشان در کشور آلبانی در نزد محافل سیاسی و اجتماعی نیز صاحب هیچ وجهه ای نبوده و نیست. نقض کننده اول حقوق بشر او است و بس.

به کدامین پرونده خودش می بالد که فکر می کند آبرویش رفته است. از کیس بودن در عراق که به جز خیانت هیچ چیز دیگری در آن نبود، و یا به پرونده  قتل هایی که تا همین امروز نا مشخص بوده و هست که در سازمان در طی این سالیان اتفاق افتاده است؟ و یا به این دلش خوش است که توانسته سالیان سال تعدادی نگون بخت را در اسارت خود نگه داشته و با آنان همانند اسرای زندان آشوویتس رفتار کند؟

بنابراین ما هیچ نقطه مثبتی در پرونده وی مشاهده نمی کنیم که اندکی روی آن تامل کرده و روی آن دست بگذاریم. پس هدفشان از این موضوع و مطرح کردن آن چیست؟به نظرم خیلی روش و واضح است که چرا سردمداران فرقه رجوی دست به این یاوه گویی پرداخته اند.

موضوع دیگر اینکه در میان برخی هواداران خودشان که در اروپا و آمریکا دارند و همچنان برخی افرادی که در کنگره آمریکا و یا پارلمان اروپا با هزینه های میلیونی و کلان جمع کرده اند، نیاز دارند که رجوی را هر چه بیشتر مطرح کنند تا از حافظه ها خارج نشوند. این تهدیدی است که همواره به آن می اندیشند تا در میان رسانه ها و مطبوعات خارجی و برخی افراد ذی نفوذ اروپایی و آمریکایی مطرح باشند.

البته برای کسی مبهم نیست که غرب مستمر استفاده ابزاری از این فرقه  می کند و برای به کرسی نشاندن خواسته های به ناحق خودشان علیه مردم ایران از این فرقه جنایتکار سوء استفاده کرده و بهره می جوید.

در آخر باید متذکر شوم که با گِل آلود کردن آب شانس ماهیگیری کمتر است نه بیشتر. آن هم در برکه ای به نام  توئیتر که هر کسی  از راه می رسد در آنجا برای خودش جولانگاهی درست کرده و به دنبال جمع کردن فالور می گردد، صرفا جهت خودنمایی و نه چیز دیگر.

حسین عیوضی آذر

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28027