• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

نکاتی درباره خبرسازی منافقین علیه ایران در پارلمان اروپا (خبری که رجوی به خورد رادیو فرانسه و دویچه وله داد جعلی از آب در آمد)

  • کد خبر : 2800
  • 04 ژوئن 2015 - 19:08

نکاتی درباره خبرسازی منافقین

علیه ایران در پارلمان اروپا

(خبری که رجوی به خورد رادیو فرانسه و دویچه وله داد جعلی از آب در آمد)Maryam-Rajavi-Human-Rights

خبرگزاری تسنیم: برخی رسانه‌ها ادعا کردند بیش از ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا در بیانیه‌ای از تهران خواسته‌اند تا اجازه بازرسی‌های هسته‌ای سرزده از تمامی اماکن نظامی و غیرنظامی خود را بدهد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌های فارسی زبان و ضد انقلاب امروز سه‌شنبه ادعا کردند بیش از ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا در بیانیه‌ای در مورد وخیم‌تر شدن وضعیت حقوق بشر در ایران و نقش ایران در بحران خاورمیانه هشدار داده، و در عین حال از تهران خواسته‌اند تا اجازه بازرسی‌های هسته‌ای سرزده از تمامی اماکن نظامی و غیرنظامی خود را بدهد. در این بیانیه در مورد حمایت از گروهک منافقین نیز مطالبی آمده است.

نکاتی درباره این خبر مطرح شده است که به شرح زیر می‌باشد:

– پارلمان اروپا هیچگونه بیانیه، اعلام موضع رسمی و غیر رسمی در این مقطع نداشته است.

– بیانیه منتسب به نمایندگان پارلمان اروپا در سایت متعلق به ژرارد دپره لابی اصلی منافقین در پارلمان اروپا منتشر شده و این سایت مدعی است که ۲۲۰ نماینده پارلمان اروپا آن را امضاء کرده اند.

– سابقه ژرارد دپره در حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام اقدامات تخریبی روشن و مبرهن است. تعداد انگشت شماری از نمایندگان پارلمان اروپا با وی ارتباط و همکاری دارند و اکثریت نماینده‌ها و گروههای سیاسی خواهان تعامل مثبت و گسترده با جمهوری اسلامی ایران می باشند.

– خبر مربوط به امضای بیانیه بازتابی در رسانه‌های اروپا نداشته و در حد سایت ژرارد دپره و تکرار آن در یکی دو سایت گروهک منافقین می‌باشد.

– اصالت ادعاهای دپره با توجه به سوابق وی قویا محل تردید است و با شناختی که از پارلمان اروپا وجود دارد امضای متنی توسط این تعداد نماینده احتمالا فضا سازی و شانتاژ خبری منافقین ولابی آنها در پارلمان اروپا می باشد.

– یکی از اهداف دپره و منافقین از اینگونه خبرسازی‌ها جلو گیری از تقویت و توسعه روابط جمهوری اسلامی ایران و پارلمان اروپا می‌باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2800

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی