• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
گزارشی از دروغ های شاخ دار در سایت های فرقه رجوی

ارتش آزادی بخش یا مرکز سالمندان پوشک پوش

  • کد خبر : 27809
  • 08 دسامبر 2020 - 8:05

فراق: وقتی به سایت های رجوی به ویژه سایت رسمی و یا به عبارت درست تر به سایت فرقه رو به قهقرای رجوی نگاه می کنید آنچه عیان است این که تمام تلاششان شده از اخبار داخلی خودشان چیزی به میان نیاورده و مطرح نکنند، و به جای آن دست به فرافکنی ودروغ پراکنی مبادرت نمایند.

اخبار نخ نمای به آتش زدن و به آتش کشیدن مراکز نظامی در استان های ایران یکی از دروغ های شاخدار سایت های فرقه رجوی است. امکان ندارد که شما روزی به سایت آنان نگاه کنید و اخباری دال بر آتش زدن و انهدام و ویران کردن یک مرکز حساس امنیتی را نبینید. یعنی هر کسی که مطلع نباشد فکر می کند هر روز در ایران تظاهرات و آشوب به پا است.

در اینجا می خواهیم به یک دروغ شاخدار مسعود رجوی تحت عنوان «یگان های ارتش آزادیبخش در داخل ایران» یا به عبارتی کانون های شورشی رجوی نگاهی داشته باشیم.

یکی از جاهایی که رجوی همواره خودش را در طول ۱۸ سال تخلیه نموده و از زیر فشار در برده، مطرح کردن این خالی بندی مضحک و دروغ شاخدار است. سردمداران فرقه تمام تلاششان این بوده که بگویند تمام اتفاقاتی که در ایران می افتد به دست کانون های شورشی است. در حالی که من و خیلی های دیگری که در ایران شاهد صحنه هستیم چیزی به نام کانون های شورشی وجود ندارد.

حقیقت این است که بلوف و حقه بازی در خون این فرقه منحط می باشد. فرقه رجوی یک سیاستی را که همواره اعمال می کرد این بود که «از کاه کوه بسازید!» این سیاست کثیف را اگر تشخیص ندهیم و همواره یادآوری نکنیم ممکن است به جامعه و نسل جوان آسیب رساند.

واقعیت این است که ارتش آزادیبخش رجوی در سال ۱۳۶۷ بعد از پذیرش آتش بس توسط ایران و عراق تمام شد و تاریخ مصرفش به سر رسید. تیر خلاص به این ارتش آزادیبخش هم در سال ۱۳۸۲ بعد از سقوط صدام حسین دیکتاتور سابق عراق زده شد که توسط نیروهای ائتلاف آمریکا انجام گرفت و در سال ۱۳۹۵ هم که ترتیب انتقال آنان به آلبانی داده شد، ارتش آزادیبخش رجوی به تاریخ پیوست.

این واقعیتی است که رجوی تلاش می کنند همواره از آن فرار کرده و به هر کلکی است نیروهای وار رفته شان را داخل زندان های رجوی ساخته  نگه دارد. آسمان و ریسمان را به هم می بافند تا بگویند که ارتش آزادیبخش هنوز هست و کار را تمام خواهد کرد.

ارتشی که رجوی می گوید هم اکنون با نام خانه سالمندان پوشک پوش  شناخته می شود و نه چیز دیگر.

از طرفی سایه مرگ ویروس کرونا نیز بیانگر این است که تعداد زیادی  فوت کرده و تعدادی هم وضعشان بسیار وخیم گزارش شده است.

گزارش از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27809