• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

رجوی از «آبان» هم چیزی نگرفت / گوهرانِ بی بدیلِ رجوی در راهروی بیگانگان مشغول عو عو کردن هستند

  • کد خبر : 27747
  • 02 دسامبر 2020 - 10:01

رهبر موج سوار فرقه رجوی در آلبانی به همه قول داده بود که امسال در آبان ماه سرنگونی محقق شده و مهر تابان آزادی روی دوش قهرمانان در میدان آزادی فرود خواهد آمد.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی، برای این آبان ماه هم بسیار خرج کرده و برنامه ریزی کرده بودند. بالا تا پائین فرقه کوک این قضیه بودند و آماده شده بودند که سوار موج ملت شده و حکومت را در دست بگیرند! در این مورد هم بسیار گفتند و نوشتند و منتظر یک معجزه بودند که حادث شده و بازندگان سیاسی و به گوشه رانده شده مستقر در آلبانی را به تهران ببرد.

اعتراضات آبان ۹۸، نسبت به گرانی بنزین بود و فرقه رجوی طبق معمول نه آغازگر آن بودند و نه سهمی در ادامه آن داشت. هرگز هیچ نقش تعیین کننده ای در این قضایا به نام وطن فروشان رجوی مطرح نبود.

جامعه ایران، جای فرصت طلبان و مفت خوران نیست. مردم ایران هرگز دنبال خشونت و قیام های خشونت آمیز نیستند، چرا که ثبات و آرامش در سایه خشونت به دست نمی آید، بنزین گران شد، مردم اعتراض کردند، دولتمردان هم شنیدند، همه دنیا دید که تحریم های ظالمانه آمریکا علت اصلی این گرانی بنزین است .

اگر تحریم ها نبود، اگر شیطان صفتی های آمریکا و ایادی اش نبود، مسلما دولتمردان هرگز نمی خواستند، مردم در وضعیت معیشت بدتری قرار بگیرند، عقل سلیم حکم می کند که برای بقای حکومت خود هم که شده، مردم را باید در رفاه نگه داشت، اما مگر طمع سران سلطه جهانی می گذارد که آب خوش از گلوی مردم ایران پائین برود؟ شرایط به دولت و سران قوا تحمیل کرد که بنزین را گران کنند، در وضعیت های سخت و بحرانی باید تصمیمات دشوارتر گرفت و یا باید تسلیم شد! آیا تحمل شرایط سخت بهتر است یا ننگ تسلیم به بیگانگان؟ مردم ما در دوران های سخت، خاک و ریشه درختان را خوردند ، اما خاک ندادند. اکنون شرایط زندگی خیلی سخت شده است، ما در محاصره اقتصادی هستیم، ما تحریم های چندین ساله را پشت سر گذراندیم و اکنون هم بدترین و ظالمانه ترین آنها را بر روی سر خود داریم، چه باید کرد؟

باید در جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم و گسترش تولید ملی کوشید، تلاشی که کم یا زیاد، در حال انجام است، مردم ما هرگز کشور خود را دو دستی تقدیم وطن فروشان و بیگانگان نخواهند کرد. علیرغم کوبیدن بر طبل خشونت و آتش زدن و آشوب و بلوا از سوی رهبران فرقه رجوی در این یک سال گذشته و طراحی انواع و اقسام نقشه های شیطانی و شوم، مردم ایران خواهان ثبات بازار اقتصادی، مهار تورم، افزایش آزادی های اجتماعی، بهبود وضعیت معیشت و یک زندگی توام با آرامش از راههای مسالمت آمیز و مدنی هستند.

اگر به سایت های مجاهدین که از هزاران کیلومتر آن طرف تر با دستورات دیگران تنظیم می شود، توجه کنیم، آخر حرفهایشان کشیدن پاشنه های مردم و لنگش کن از دور است. مردم ایران هرگز دست در دست دشمنان مردم ایران نخواهند داد.
الان کار اول و آخر فرقه رجوی شده است، دامن زدن به اعمال خشونت طلبانه و آشوب و تروریسم. اگر فرقه رجوی مردم را تشویق به اعتراضات خشونت طلبانه و قیام سراسری می کند و اینقدر وضعیت خراب است، پس آن پیشتازان و گوهران بی بدیل چرا ترامپ ترامپ گویان در راهروی های بیگانگان آس و پاس، مشغول عو عو کردن هستند بلکه نظری به آنان افکنده شود، در حالی آبان ماه ۱۳۹۹ را هم پشت سر می گذاریم که تنها بازنده این میدان رهبران ابله فرقه رجوی هستند و از امروز فقط باید به فکر ریزش های بعدی و مطالبات اسیران خود در آلبانی باشند که پس کی می رویم ایران…!

یادداشت از: فرید

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27747

نوشته های مشابه

13می
چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند
موسی جابری‌فر به افرادی که هنوز گرفتار در اشرف 3 هستند

چرا خودتان را گول می‌زنید؟ / رحم کنید به خانواده‌هایتان که دیگر توان انتظار ندارند

11می
عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی:

عباس میناچی مقدم، مسئول ارتباطات «اشرف۳»